استخدام نیروهای پیمانی آموزش و پرورش با شرکت در آزمون استخدامی

۶ نظر

دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: نیروهای پیمانی در صورت شرکت در آزمون استخدامی و کسب حداقل نصاب نمره آزمون به استخدام رسمی درخواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی ناصری در جلسه با کارشناسان گزینش ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس گفت: پرونده گزینشی، حاوی اسرار مردم است و جوانی که در برابر شما قرار می‌گیرد به شما اعتماد می‌کند و ایمان دارد که گفته‌هایش نزد گزینش محرمانه باقی می‌ماند و از این نظر، هسته گزینش مسئولیت سنگینی دارد.

دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: برای استخدام در دستگاه‌های دولتی حداقل سن ۴۰ سال می‌باشد و سابقه خدمت نیز به حداکثر سن اضافه می‌شود و بنابراین شرایط سنی بکارگیری نیروهای حق التدریس و مربیان پیش دبستانی جدید مطابق قانون مصوب مجلس و قانون مدیریت خدمات کشوری می‌باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ناصری بیان کرد: بعد از رسمی شدن فرد، نهادهای نظارتی دیگری نیز هستند که پیگیری موارد بعدی بر عهده آنهاست.

دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در ابتدای سال جاری بخشنامه‌ای با امضای وزیر آموزش و پرورش صادر شد که مدارس و مراکز غیردولتی موظفند در تاریخ ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد هر سال ۲ برابر نیروهای مورد نیاز خود را به هسته‌های گزینش معرفی نمایند.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه با تبیین عملکرد یکساله گزینش استان گفت: این هسته از ابتدای سال جاری تاکنون ۷ هزار و ۶۷۷ ابلاغ تایید گزینش برای داوطلبان ورود به آموزش و پرورش صادر کرده است.

محمدرضا صابری افزود: همچنین اجرای کارگاه‌های آموزش حضوری آشنایی با قانون گزینش کشور برای دانشجو معلمان پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و موسسین و مدیران مدارس غیردولتی و اجرای آموزش ضمن خدمت مجازی برای ۳۵ هزار نفر از کارکنان آموزش و پرورش استان در سامانه آموزش ضمن خدمت فرهنگیان از دیگر اقدامات هسته فارس است.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶ نظر برای استخدام نیروهای پیمانی آموزش و پرورش با شرکت در آزمون استخدامی

  • ح
    حسن
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۸:۳۳
    سلام جواب مصاحبه اموزش و پرورش کی اعلام میشه
    • م
      مریم
      ۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۰۹
      منظورش کدوم آزمونه؟ ینی پیمانی ها آزمون ماده 28بدن اونوقت اگه قبول شن رسمی میشن؟یا اینکه منظورشون آزمونی هست که از حق التدریسیها گرفته میشه؟
      • س
        سامیه
        ۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۴۰
        ان شاالله آزمون برگزار بشه هرکس به حق خودش برسه.
        • س
          سحر
          ۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۰۷
          این مصاحبه هایی که برای آموزش پرورش، این مسئولینشون انجام میدن اصلا گویا و واضح نیست. بعد به ما فارغ التحصیلا میگن شما بلد نیستید درس بدهید. فقط اونایی که ما پرورش میدهیم بلدند....
          • س
            سلاملیکم
            ۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۰۹
            یعنی اونایی که پیمانی بودن اگه یه دفه دیگه آزمون استخدامی رو شرکت کنن و قبول شن رسمی میشن؟
            مگه آزمون استخدامی دیگه‌ای هم در پیشه؟
            • م
              محمدجواد
              ۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۴۳
              سلام خواهشمندیم این عزیزان را در قالب ماده 28 ازمون بفرمایید تا بقیه فارغ التحصیلان دانشگاهها هم بتوانند ازمون بدهند و حقی پایمال نشود.

              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

              ثبت پاسخ