استخدام فرزندان ایثارگر را پیگیری می‌کنیم

۱ نظر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از پیگیری استخدام فرزندان ایثارگران ورودی سال‌های اخیر به ادارات خبر داد.
استخدام فرزندان ایثارگر را پیگیری می‌کنیم

علیرضا شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به موضوع تعیین تکلیف استخدامی فرزندان ایثارگران طبق قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز جامعه در سایه ایثار و جانفشانی شهدا و رزمندگان حاصل شده است و یکی از موضوعات مورد توجه در خصوص جامعه ایثارگری ارائه خدمات لازم به این قشر است.

وی با بیان اینکه طرحی که در این زمینه قانون شده است لازم الاجراست و باعث تعیین تکلیف ایثارگران می‌شود گفت: طبق برنامه ششم توسعه افرادی که تعیین شده‌اند در مدت زمان مشخص باید استخدام شوند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه افرادی بعدا به صورت شرکتی و قراردادی و ... وارد سازمان‌ها شده‌اند و قانون فعلی شامل آنها نمی‌شود اما تعیین تکلیف آنها نیز در حال پیگیری و بررسی است گفت: امیدواریم با برگزاری جلسات مختلف بتوانیم به این افراد نیز کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم زیاد کار و فصل بودجه، کارهای مجلس سنگین است و نمی‌توان گفت این موضوع را چه زمانی به نتیجه می‌رسانیم اما پیگیری خواهیم کرد ضمن اینکه کار باید در فرصت مشخص مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

شهبازی با اشاره به اینکه فعلا نمی‌توانیم زمانی برای تصویب مصوبات دیگری برای استخدام فرزندان ایثارگر تعیین کنیم اما موضوع مطرح است گفت: مقدمات کار انجام شده و مذاکرات و پیگیری‌ها نیز در دستور کار است اما فعلا مشخص نیست چه زمانی به نتیجه برسد، البته ما نیز تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای استخدام فرزندان ایثارگر را پیگیری می‌کنیم

  • ف
    فاطمه
    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۲۲:۰۰
    چرا الکی اخبار میدین..من فرزند جانباز 50درصد هستم و 40ساله..بیکارم
    چرا مردمو بااین اخبار نسبت به فرزندان جانباز بدبین میکنید..اگه استخدامی هست چرا برای ما نیست..

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ