استخدام دانشجومعلمان همواره رسمی است

۱ نظر

خنیفر گفت: مادامی که قانون متعهدین به خدمت جاری است استخدام دانشجومعلمان رسمی آزمایشی است.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان در نشست خبری به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کشور ما کشوری مذهبی و باستانی است، اظهار کرد: آموزش از زمان‌های دور در کشور جاری بوده است و این سابقه و میراث برای ما امید بخش است.

وی به سابقه تربیت معلم در کشور اشاره کرد و افزود: از ۱۰۰ سال گذشته دارالمعلمین و دارالمعلمات تاسیس شد و امسال در ۱۰۰ سالگی آن قرار داریم.
سابقه تربیت معلم بعد از انقلاب

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به سابقه تربیت معلم بعد از انقلاب گفت: با وجود فراز و نشیب فرایند تربیت معلم از سال ۹۰ با تاسیس دانشگاه فرهنگیان آغاز شد که در سال ۹۱ با پذیرش ۲۱ هزار نفر، در سال ۹۲ با پذیر۱۷ هزار نفر، سال ۹۳ با ۱۱ هزار پذیرش، در سال ۹۴ با پذیرش ۹ هزار نفر، در سال ۹۵ با پذیرش هفت هزار نفر و در سال ۹۶ با پذیرش سه هزار نفر دنبال شد.

خنیفر با اشاره به اینکه مهر ۹۷ با کمبود ۷۸ هزار معلم مواجه بودیم که در واقع این کمبود ۱۲۳ هزار کمبود نفر را شامل می‌شد، افزود: فقط راه تربیت معلم صحیح نیست و راه‌های دیگری همچون ماده ۲۸ هم برای تامین نیاز به معلم قابل اجراست.
جذب ۱۷ هزار دانشجومعلم چهار ساله

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه کلاس‌های بی‌دبیر و تربیت معلم بی‌تدبیر اتفاق افتاده است، گفت: امسال ۱۷ هزار دانشجومعلم چهار ساله جذب کردیم و منکر راه‌های دیگر تربیت معلم نیستیم، امیدواریم روزی برسد که با کمک دانشگاه فرهنگیان کلاس بدون معلم نداشته نباشیم.

خنیفر درباره نحوه جذب اعضای هیئت علمی اظهار کرد: معلم استاد شده و دارای شرایط احراز استادی، کارورزی متحرک است که البته این موضوع با حفظ شرایط وزارت علوم خواهد بود، طی دوره فعالیتم و متناسب با شرایط اساتید ۲۷۰ استاد تطبیق وضعیت شدند.

وی درباره وضعیت استخدامی دانشجومعلمان بیان کرد: مادامی که قانون متعهدین به خدمت جاری است استخدام دانشجومعلمان رسمی آزمایشی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده کلیه اخبار استخدام دانشجویی اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای استخدام دانشجومعلمان همواره رسمی است

  • س
    سلام من رشته علوم تربیتی هستم در حال حاضر درس میخونم و بیکار هستم
    ۲۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۳۶
    خوب
    • پ
      پشتیبان چهار
      ۲۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۳۹
      با سلام
      کاربر عزیز این آگهی در قالب خبرنامه می باشدومی توانید برای اطلاع از آگهی های استخدامی متناسب با رشته،جنسیت،موقعیت شغلی در شهر خود در سایت ثبت نام نمایید.
      با تشکر

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ