استخدام بیش از ۶ هزار معلم جدید در خوزستان طی سه سال

۱ نظر

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان :در قالب آزمون ماده ۲۸ ، ۶ هزار ۵۶۸ معلم در خوزستان طی ۳ سال گذشته استخدام شده اند .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، کورش مودت گفت : ۲۲ هزار و ۵۹۵ معلم از سال ۹۸ تاکنون تبدیل وضعیت شدند. همچنین خوزستان با جذب ۱۸۱ میلیارد تومان اعتبار موفق به کسب رتبه اول کشوری در شاخص خیرین مدرسه ساز شد.

وی افزود : خوزستان در حوزه مشارکت خیرین مدرسه ساز پیشرو سایر استان‌های کشور است و جمعا در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ بالغ بر ۳۹۲ میلیارد تومان اعتبار توسط خیرین به امر مدرسه سازی در استان اختصاص یافته است.
مودت با بیان اینکه ارتقای شاخص نیروی انسانی مهمترین اولویت مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان است؛ توضیح داد: راهبرد آموزش و پرورش در این خصوص افرایش میزان استخدام ماده ۲۸، رشد میزان ورودی دانشگاه فرهنگیان و تبدیل وضعیت استخدامی نیرو‌های حق التدریس است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: در بحث استخدام ماده ۲۸ بالغ بر یک هزار و ۴۲ نفر، در سال ۹۹ نیز ۲ هزار و ۷۵۸ نفر از طریق آزمون استخدامی جذب و به کارگیری شدند. همچنین در سال ۱۴۰۰ هم ۲ هزار و ۷۶۸ نفر از طریق این آزمون به استخدام آموزش و پرورش خوزستان درخواهند آمد.

مودت در ادامه با اشاره به وضعیت جذب سهمیه ورودی دانشگاه فرهنگیان استان؛ خاطرنشان کرد: در سال ۹۸، یک هزار و ۶۲۵ دانشجومعلم، در سال ۹۹ یک هزار و ۶۰۵ نفر وارد دانشگاه فرهنگیان خوزستان شدند و در سال ۱۴۰۰ نیز یک هزار و ۹۷۲ دانشجو معلم جذب خواهند شد.

وی گفت : مدارس مجری برگزاری امتحانات پایانی یکی از بهترین عملکرد‌های اجرایی در حوزه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را ارائه کردند که در نهایت سبب تحسین معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی کرونا شدند که این امر شایسته تقدیر و تشکر است.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای استخدام بیش از ۶ هزار معلم جدید در خوزستان طی سه سال

  • ی
    یا صاحب الزمان
    ۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۸
    حمدالله اژدری خانه ات خراب که امید ما کارنامه سبز رو ناامید می کنی اخ خدا

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ