استخدام بیش از ۵۰۰۰ ایثارگر در شهرداری تهران

معاون امور ایثارگران شهرداری تهران گفت: احکام تبدیل وضعیت استخدامی بیش از ۲ هزار نفر از مشمولان قراردادی به رسمی صادر شده است.

محمد جواد لشکری، معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران در جلسه با آزادگان شاغل در شهرداری تهران، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت و افزود: باور عمیق و پای بندی توصیف ناپذیر آزادگان به ارزش‌های والای انقلابی و دینی در سال‌های زجر و اسارت سبب شد تا به رغم تحمیل شکنجه و آزار‌های بی شمار ذره‌ای در برابر دشمن از خود سستی و ضعف نشان ندهند که این مقاومت ستودنی با تاسی از اسرای اهل بیت (ع) همواره مورد ستایش دولت و ملت بوده است.
وی افزود: آزادگان در سال‌های اسارات و پس از آن ضمن اثبات وفاداری خود به نظام، افتخارات ماندگاری را در روند پیشرفت و تعالی کشور به ارمغان آوردند و لازم است مسئولین با حمایت در عمل از آنان، پاسخگوی مصوبات و قوانین خود و از سویی این عظمت از ایثار، وفاداری و روشنگری باشند.
معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران از جمله اقدامات ارزشمند این دوره از مدیریت شهری شهرداری تهران در جهت حمایت از ایثارگران را تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران و همسران و فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان شاغل در شهرداری تهران بیان کرد.
وی ادامه داد: احکام تبدیل وضعیت استخدامی۲هزار و ۲۳۵ نفر از مشمولان از قراردادی به رسمی قطعی صادر شده و پرونده ۳۳۳۹ نیروی پیمانکاری حجمی شهرداری تهران نیز در دست بررسی است.
لشکری در ادامه ایثارگران را مبلغین و مروجین فرهنگ مقاومت و تاریخ دفاع مقدس خواند و تاکید کرد: در شرایطی که دشمن با صرف هزینه‌های هنگفت درصدد تحریف ارزش‌های والای انقلابی و ملی و اشاعه فرهنگ منحط غربی در کشور است، لازم است با تدوین برنامه‌های فرهنگی و معرفی چهره‌های شاخص، این سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی را به جامعه و به ویژه نسل جوان و نوجوان بیش از پیش معرفی کرده و از نفوذ و ترویج فرهنگ بیگانه در کشور ممانعت کنیم.

منبع : بازار کار

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ