استخدام آموزشیاران متناسب با شرایط آموزش و پروش

۱ نظر

به گزارش بازارکار به نقل از ایسنا، محسن حاجی میرزایی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سهمیه جذب آموزشیاران در دولت تصویب ‌شده که متناسب با شرایط آموزش‌وپرورش استخدام می‌شوند.


وی تصریح کرد: تعدادی از آموزشیاران باقی می‌مانند که باید جهت استخدام تا پایان برنامه ششم، بسته به شرایط و نیاز آموزش‌وپرورش به رشته آن‌ها، بتوانند در منطقه‌ای که هستند متناسب با ردیف بودجه که هرسال برای این کار اختصاص داده می‌شود استخدام شوند.
وزیر آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: در سیل فروردین‌ماه حدود ۴۰۰ فضای آموزشی در سطح لرستان تخریب شد که از این تعداد ۳۱۰ مدرسه، نیاز به تعمیر داشتند که بازسازی و تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید آماده شدند.
حاجی میرزایی اضافه کرد: مدارسی که در جریان سیل غیرقابل استفاده بود و نیاز به بازسازی و احداث مجدد داشتند که ۳۱ مدرسه از این تعداد در سطح استان افتتاح و عملیات اجرایی مابقی مدارس تخریبی آغاز شده است.
وی بیان کرد: با وجود یکسری مشکلات مانند جابجایی محل برخی روستاها با همکاری استانداری و مجموعه عوامل استان با تعیین زمین مناسب، تعیین تکلیف و عملیات احداث مدارس تخریبی، در این مناطق آغاز شده است.
وزیر آموزش‌وپرورش ادامه داد: امید می‌رود تا پایان سال جاری بتوان جشن احداث مدارس تخریبی را در سطح استان لرستان برگزار کرد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای استخدام آموزشیاران متناسب با شرایط آموزش و پروش

  • م
    مهنازپ
    ۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۳۳
    با سلام اموزش دهنده قبل 91 با یک سواد اموز ودر 92 با هفت سواد اموز ومدارک ارشد تربیت بدنی امیدی هسست

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ