استخدام‌های آموزش و پرورش لرستان تابع قوانین اداری است

۲ نظر

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: استخدام در آموزش و پرورش مانند سایر دستگاه های اجرایی تابع مقررات اداری و استخدامی است و تنها از طریق آزمون سراسری با رعایت ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری انجام می شود.


به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان رضا نخعی روز شنبه با اشاره به انتشارخبری مبنی بر استخدام غیرقانونی ۳۰۰ نفر در آموزش و پرورش لرستان در برخی سایت‌ها و کانال های خبری بیان کرد: در سنوات گذشته به منظور رفع کمبود نیروی آموزشی در برخی مناطق و شهرستانهای استان، افرادی به صورت حق التدریس یک ساله و بدون هرگونه رابطه استخدامی مطابق ضوابط و دستورالعمل های وزارتی بکارگیری شده اند.
وی ادامه داد: سخنان بیان شده در جریان دیدار با یکی از منتخبان مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی ناظر به این موضوع و حساسیت دستگاه در برخورد با تخلفات احتمالی در این خصوص بوده است.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان با توجه به رسالتی ذاتی خود در زمینه نظارت مستمر بر امور اداری، آموزشی و پرورشی مناطق آموزشی پرونده نیروهای حق التدریس بکارگیری شده توسط مناطق را بررسی و در پاره ای از موارد تخلفاتی مشاهده نموده که موضوع از مجاری قانونی در حال رسیدگی و در صورت تایید و اثبات تخلف با افراد متخلف برخورد قانونی و از ادامه همکاری با آنان جلوگیری بعمل می آید.

۳۵۲ هزار دانش آموز با حضور ۳۰ هزار فرهنگی در مدارس لرستان تحصیل می کنند.

منبع : خبرگزاری بازار کار

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای استخدام‌های آموزش و پرورش لرستان تابع قوانین اداری است

  • ز
    زیست شناسی هستم
    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۹:۳۳
    واقعا حرف دل منو زدی که یه عده خیلی الکی رفتن سرکار و ما هنوز بیکاریم
    • ز
      زهرا
      ۲۵ فروردین ۱۳۹۹، ۲۱:۰۹
      من نفهمیدم این کارمندای مرکز بهداشت که دائم سرجاشون نشستند و کار خاصی انجام نمیدهند 6 میلیون حقوق میگیرند؟ مگر واجبه؟ خب دو نفر را استخدام کنند. یه عده تحصیل کرده ی بیکار بدبخت داریم، یک عده هم خوب الکی رفتند سرکار و حقوق بالا دریافت میکنند.
      اگر یک سال دانشگاه فرهنگیان نیرو نگیرد خیلی از ما دلسوخته ها هم میتونیم بالاخره بریم سره کار. یا اینکه فقط نیروی ابتدایی بگیرد و بگذارند ما دبیریها هم شاغل شویم.
      بچه ها بیایید به مقام رهبری و رئیس جمهور و دیوان عدالت اداری نامه بنویسیم و خواسته هامونا بهشون بگیم

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ