استاندار سمنان تاکید کرد: بهره‌گیری حداکثری از پتانسیل خیرین در حوزه اشتغال

استاندار سمنان خواستار بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت خیرین در حوزه اشتغال شد و گفت : با توجه به همراهی و مساعدت خیرین استان در ابعاد مختلف، باید تلاش کرد تا از ظرفیت ارزشمند خیرین در امر ایجاد اشتغال نیز استفاده شود

سید محمد رضا هاشمی ، استاندار سمنان ۱۰ خرداد ماه در جلسه تجلیل از مدیران عامل بانک‌ها و فعالان حوزه اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان که به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه آموزش ، مسکن ، درمان و اشتغال در مجموعه کمیته امداد امام خمینی استان سمنان به انجام رسیده است‌.
استاندار سمنان با اشاره به طرح موضوع شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب در نوروز ۱۴۰۱ عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در حوزه دانش بنیان ارتباط خوبی با مجموعه‌های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری استان دارد که لازم است این ارتباط موثر تقویت شود.
هاشمی با قدردانی از همراهی بانک‌های عامل با مجموعه کمیته امداد حضرت امام (ره) در حوزه اشتغال و با تاکید بر ضرورت محرومیت زدایی در اقصی نقاط استان اظهار کرد: باید تلاش کرد تا در همه ی ابعاد و به ویژه در بحث اشتغال به مناطق کمتر توسعه یافته توجه ویژه صورت گیرد و در این زمینه کمیته امداد امام خمینی(ره) نقش محوری دارد.
وی اضافه کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر مقوله اقتصاد و اشتغال موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا ایجاد اشتغال بر مبنای نیاز استان صورت گیرد بر ضرورت تقویت ارتباط کمیته امداد با پارک های علم و فناوری تاکید کرد.
استاندار سمنان در ادامه با اشاره به نقش خیران در عرصه‌های مختلف و تلاش این عزیزان در همراهی با دولت و رفع مشکلات جامعه گفت: در حوزه اشتغال باید از پتانسیل خیرین استان استفاده شود.
استاندار سمنان در پایان از تلاش فرمانداران استان ، مدیر کل و همکاران ایشان در کمیته امداد استان و شهرستانها و همچنین از تعامل بسیار خوب مدیران بانکهای عامل استان در ایجاد اشتغال پایدار برای افراد تحت پوشش کمیته امداد قدردانی کرد.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ