از ظرفیت جهاد دانشگاهی برای توسعه اشتغال زندانیان استفاده خواهیم کرد

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: از ظرفیت جهاد دانشگاهی برای توسعه اشتغال زندانیان که یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضا در بحث توانمندسازی آنان و رفع دغدغه‌های معیشتی خانواده ایشان است استفاده خواهیم کرد.


عبدالمجید کشوری در حاشیه دیدار با دکتر امین سلاحورزیان، رئیس جهاد دانشگاهی لرستان و معاونین این نهاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای برنامه‌هایی که قوه قضاییه به‌عنوان سیاست‌ها و اولویت‌های سازمان زندان ها پیگیری می‌کند با مجموعه جهاد دانشگاهی استان برنامه‌ریزی و دیدارهایی داشتیم.
وی افزود: امروز در نشست هم‌اندیشی که در بحث تعاملاتی بین دو دستگاه داشتیم می‌توان در راستای اجرای سیاست‌های کلان قوه قضاییه و اولویت‌های سازمان زندان‌ها در استان از ظرفیت هر دو نهاد در راستای اجرایی کردن این سیاست‌ها استفاده کنیم.
کشوری ادامه داد : با هم اندیشی که در این جلسه داشتیم و در جریان بازدید صورت گرفته در راستای اجرایی کردن سیاست ها و اولویت ها تصمیمات خوبی اتخاذ شد.
عضو شورای قضایی لرستان بیان کرد: ان‌شاءالله در آینده نزدیک از ظرفیت جهاد دانشگاهی برای توسعه اشتغال زندانیان که یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضا در بحث توانمندسازی آنان و رفع دغدغه‌های معیشتی خانواده ایشان است استفاده خواهیم کرد.
مدیرکل زندان‌های لرستان با بیان اینکه امیدواریم با همکاری جهاد دانشگاهی بتوانیم بحث اشتغال را در همه زندان‌های استان نهادینه کنیم، ادامه داد: از سال گذشته سیاستی را شروع کرده‌ایم و ادامه نیز دارد که با توجه به آن توانستیم با همکاری تمام ارگان‌های انقلابی و نهادهای ذی‌ربط در بحث اشتغال آموزش و توانمند کردن زندانیان اقدامات خوبی را پیگیری کنیم.
کشوری تصریح کرد: درحال حاضر بیش‌از ۸۰ درصد از محکومان ما در داخل ندامتگاه‌ها مشغول فعالیت‌های اشتغال‌زایی هستند که از این راه نیز برای خود و خانواده درآمد کسب می‌کنند.
وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که جهاد دانشگاهی در بحث اشتغال و آموزش‌ها دارد می‌توانیم موضوع اشتغال را به صورت هدفمندتر در همه زندان‌ها توسعه دهیم و از این منظر سیاست‌های قوه قضاییه و اولویت‌هایی سازمان زندان‌ها را در همه ندامتگاه‌ها اجرایی کنیم.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جهاد دانشگاهی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال زندانیان اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ