از طریق اعلام تکمیل ظرفیت سهمیه‌های خالی در لرستان را پر کنیم

۲ نظر

لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: از طریق اعلام تکمیل ظرفیت سهمیه‌های خالی در استان را پر کنیم.

علیرضا نخعی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در بحث استخدام در آموزش و پرورش افرادی که نمره حد نصاب را کسب می‌کنند برای مصاحبه معرفی می‌شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش معلم جذب می‌کند و این افراد باید قابلیت برقراری ارتباط را داشته باشد که این قابلیت‌ها و استعدادها در مصاحبه مشخص می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: سه برابر ظرفیت برای مصاحبه انتخاب می‌شوند و از بین سه نفر که دارای کارنامه سبز هستند تنها یک نفر پذیرفته می‌شود.

نخعی با بیان اینکه در بیشتر مواقع مصاحبه ملاک انتخاب نیست و تنها ۳۰ درصد وزن نمره نهایی را شامل می‌شود، افزود: افرادی که پذیرفته نشدن تا دو یا سه سال نتیجه آزمون برای آنها اعتبار دارد و این افراد پیشنهاد دادند که سال بعد از همین ظرفیت افراد استفاده شود و مجدا آزمون گرفته نشود و حق آنها محفوظ بماند.

وی عنوان کرد: این پیشنهاد خوبی است که قابلیت انجام هم دارد و سازمان امور استخدامی و مراجع زیربط می‌توانند آن را اجرایی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه برخی از سهمیه‌های استخدام آموزش و پرورش استان خالی مانده است، افزود: از مجموع ۵۵۰ سهیمه‌ای که داشته‌ایم ۱۵۰ سهمیه خالی مانده یعنی داوطلبی که واججد شرایط باشد نیست و درخواست دادیم داوطلبانی که پذیرفته شدن را بکار بگیریم، به عنوان نمونه داوطلبی در خرم‌آباد پذیرفته شده‌ی رد شده داریم اما همین فرد را در شهری دیگر نیاز داریم و از وزارت‌خانه و سازمان امور استخدامی درخواست کردیم که این جابجایی صورت گیرد و از طریق تکمیل ظرفیت سهمیه‌های خالی را پر کنیم.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای از طریق اعلام تکمیل ظرفیت سهمیه‌های خالی در لرستان را پر کنیم

  • م
    ماه عسل
    ۳ خرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۲۹
    خیر مهر 1400 انشالله به کار گیری میشن
    • س
      سعید
      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۵۵
      سلام کسی نمیدونه دوره مهارت ورزی کی برگزار میشه؟؟ اوایل میگفتن ک قبول شده های آزمون استخدامی مهر 1401 بکارگیری میشن آیا صحت داره ؟؟؟

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ