از بازنشستگان دارای تجربه می توان به عنوان مشاور استفاده کرد

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: در خصوص مدیران چند سمتی نیز ما در کشور چند قانون داریم و باید با پیگیری و نظارت، این قانون اجرایی شود. مدیران چند سمتی نیز باید خود پیش قدم شده و با کنار رفتن از برخی از سمت‌ها فرصت را در اختیار مدیران جوان‌تر برای رشد و شکوفایی قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:‌ مدیران چند سمتی باید با کناره گیری از سمت‌ها فرصت کسب تجربه و رشد را در اختیار مدیران جوان تر قرار دهند.

سید کمال‌الدین شهریاری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از حضور جوانان در سطوح مدیریتی کشور بیان کرد: مجلس با تبعیت از رهبری قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را تصویب کرد و این قانون که مصوبه مجلس است باید اجرایی شود و همه کسانی که توسط این قانون مورد خطاب قرار گرفتند مکلف به اجرای آن هستند.

بیشتر بخوانید:

تلاش برخی وزرا برای حفظ نیروهای بازنشسته در وزارتخانه ها
آیا برکناری شهردار تهران به دلیل اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان نیاز به استفساریه دارد؟
سرنوشت مدیران بازنشسته سرخآبی ها

نماینده مردم دشتی و تنگستان در ادامه تصریح کرد:‌ اگر فردی از این قانون سرپیچی کند با برخورد دستگاههای نظارتی نظیر دیوان محاسبات ، سازمان بازرسی کل کشور و مجلس روبرو خواهد شد.

شهریاری در ادامه با اشاره به ظرفیت نیروهای جوان داخل کشور خاطرنشان کرد: ما باید بخشی از بدنه دولت را که توسط بازنشستگان اشغال شده است خلوت کنیم تا فرصت کسب تجربه در اختیار افراد جوان قرار گیرد. بازنشستگان بالاخره یک روز باید میزهای خود را رها کنند. با این ریزش و رویش‌ها خون تازه‌ای به بدنه‌ دولت تزریق می‌شود.

به گزارش ایسنا این عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه از بازنشستگان دارای تجربه نیز می توان به عنوان مشاور استفاده کرد، افزود: در خصوص مدیران چند سمتی نیز ما در کشور چند قانون داریم و باید با پیگیری و نظارت، این قانون اجرایی شود. مدیران چند سمتی نیز باید خود پیش قدم شده و با کنار رفتن از برخی از سمت‌ها فرصت را در اختیار مدیران جوان‌تر برای رشد و شکوفایی قرار دهند.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

برای مشاهده اخبار بازنشستگان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ