ارائه ۱۸۶ هزار مجوز استخدام در آموزش و پرورش طی ۴ سال اخیر

۴ نظر

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: در طول ۴ سال اخیر، ۱۸۶ هزار مجوز برای استخدام از محل ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان، صدور مجوز جذب دانشجومعلمان از طریق کنکور و برخی مجوزها برای تبدیل وضعیت به آموزش و پرورش داده شده است.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در حاشیه پنجمین نشست از سلسله نشست‌های گفت‌وگوی هفته که باهدف ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه بین وزارت آموزش‌وپرورش و دستگاه‌های مختلف کشور و با موضوع گفت‌وگو بر محور تحول، اظهار کرد: در طول ۴ سال اخیر، ۱۸۶ هزار مجوز برای استخدام از محل ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان، صدور مجوز جذب دانشجومعلمان از طریق کنکور و برخی مجوزها برای تبدیل وضعیت داده شده است.

وی ادامه داد: این میزان در مقایسه با ۵ سال قبل از آن که ۵۵ هزار مجوز استخدام داده شده است، افزایش ۳.۵ برابری را نشان می‌دهد و نشان از توجه دولت نسبت به آموزش و پرورش است.

انصاری اضافه کرد: کار بزرگی دولت در سال ۹۸ انجام داد و حقوق و مزایای کارکنان آموزش و پرورش که از تبعیض نسبت به برخی دستگاه‌ها رنج می‌بردند، افزایش داد.

وی افزود: متوسط دریافتی کارکنان دولت ۵ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان است و این رقم برای همکاران آموزش و پرورش به ۵ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان رسیده است؛ امیدواریم دولت این امکان را داشته باشد که توجه بیشتر به فرهنگیان و مسائل آموزش و پرورش داشته باشد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: دستگاه تعلیم و تربیت، دستگاه حساسی است و نسل آینده کشور را تربیت می‌کند.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای ارائه ۱۸۶ هزار مجوز استخدام در آموزش و پرورش طی ۴ سال اخیر

  • د
    دنیا
    ۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۴۱
    سلام من میخواستم بپرسم آزمون کی و از چه منابعی باید مطالعه کرد و من لیسانس ادبیات انگلیسی دارم امکانش هست انتخاب بشم
    • ر
      ریحانه
      ۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۲۶
      این همه استخدام شدند اما من که رتبه ی 45 کنکور سراسری را آوردم حالا باید بیکار باشم و اون شخصی که با رتبه ی ده هزار توانست معلم شود الان من را مسخره میکنه.
      این 186 هزار بسیاریشان ناحق استخدام شدند.
      • م
        محمد طاها
        ۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۲۸
        خوب شمام الان وقت هست بخونین قبول شین ماده 28 که ناحق نیست هرکس بیشتر بزنه قبوله
        • ر
          ریحانه
          ۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۳۳
          من نگفتم همه شان. ماده 28 هم که نصفش مخصوص ابتداییه. استان ما سال گذشته اصلا رشته ی ما را پذیرش خانم نداشت. با این که رشته ی ارشدم را تغییر دادم تا وارد آپ بشم.

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ