اختصاص ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به شهرستان بشرویه

فرماندار بشرویه از اختصاص ۵۲ میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی از کارگروه اشتغال استان به بشرویه خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، علی شفیعی شنبه شب در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: بر اساس سرشماری سال ۹۵ جمعیت این شهرستان ۲۶ هزار نفر بوده که از این میزان ۷۵ درصد جمعیت شهری و ۲۵ درصد روستایی هستند.


وی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان گفت: بشرویه به عنوان قطب کشاورزی استان شناخته می‌شود و در حوزه محصولات زراعی و باغی تولید بالایی دارد.
فرماندار شهرستان بشرویه همچنین به ظرفیت بالای این شهرستان در حوزه میراث فرهنگی اشاره کرد و افزود: امروزه توجه ویژه‌ای به این بخش شده و ما با کمک بخش خصوصی ۸ خانه بوم گردی را در این شهرستان راه اندازی کرده ایم.
وی افزود: تا پایان سال ۹۷ اعتبارات این شهرستان ۱۰۶ میلیارد تومان بوده که به این میزان اعتبار نیز پروژه تعریف و اقداماتی نیز انجام شده است.
شفیعی بیان داشت: از سال ۹۳ تا کنون اعتبارات و پروژه‌های انجام شده در این شهرستان به میزان ۶ برابر رشد و افزایش داشته است.
وی به طرح‌های اجرا شده ملی و همچنین تکمیل استخر شنای آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: سایر مشکلات و درخواست‌های مردمی به ویژه در حوزه راه‌ها را به جد پیگیری خواهیم کرد.
وی از در نظر گرفته شدن ۵۲ میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی از کارگروه اشتغال خبر داد و گفت: این اقدام گام موثری در راستای اشتغال شهرستان خواهد بود.
فرماندار شهرستان بشرویه همچنین به بیان مصوبات سفر اخیر استاندار به شهرستان پرداخت و عنوان داشت: برای تکمیل پروژه‌ها مصوبات به نتیجه می‌رسد و بخشی از درخواست‌های مردمی این شهرستان پیگیری می‌شود.
شفیعی گفت: در قالب چارچوب‌های و سیاست‌های دولت، همراه و همگام با مردم برای رفع مشکلات گام برخواهیم داشت تا مشکلات این شهرستان کمتر از قبل شود.
فیعی بیان داشت: در حال حاضر در نظر داریم تا کار گروه‌های مختلفی را در حوزه جوانان، بانوان و غیره تشکیل داده و از بین این کارگروه‌ها چند نفر را انتخاب و گروه معتمدین را در این شهرستان تشکیل دهیم.

 منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ