اختصاص ۳ درصد سهمیه به افراد معلول در آزمون استخدام پیمانی

۱ نظر


معاون مالی و اداری دانشگاه خوارزمی از اختصاص ۳ درصد سهمیه به افراد معلول در آزمون استخدام پیمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس ماده ۷ قانون حمایت از حقوق معلولان، دولت موظف است جهت ایجاد فرصت‌های شغلی برای افراد معلول تسهیلاتی را فراهم کنند که از آن جمله می‌توان به اختصاص حداقل ۳ درصد از مجوز‌های استخدامی (رسمی، پیمانی، کارگری) دستگاه‌های دولتی و عمومی از وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات، شرکت‌ها و نهاد‌های عمومی و انقلابی و دیگر دستگاه‌هایی که از بودجه عمومی کشور استفاده می‌کنند را به افراد معلول واجد شرایط اشاره کرد.

محمدحسین مجلس آرا جهرمی معاون مالی و اداری دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص این مصوبه اظهار کرد: دانشگاه خوارزمی ۴۰ سهمیه استخدام پیمانی دارد که آزمون آن مرداد ماه برگزار می‌شود.

او افزود: برابر بخشنامه معلولیت ۳ درصد سهمیه به این افراد تعلق می‌گیرد که در آگهی استخدام دانشگاه خوارزمی، رشته شغلی کارشناس محیط زیست به این عزیزان اختصاص یافته و این موضوع در گذشته هم برابر مصوبات رعایت شده است.

برای مشاهده اخبار استخدام معلولین اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای اختصاص ۳ درصد سهمیه به افراد معلول در آزمون استخدام پیمانی

  • م
    مهناز محمودی
    ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۰۲
    با سلام و عرض احترام
    من پرسنل قراردادی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستم که حدود 14 سال سابقه کار دارم. آیا قانونی وجود دارد که از استخدام رسمی من حمایت کند؟
    با تشکر

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ