اختصاص بیش از ۱۰۲ میلیارد تومان اعتبار به تسهیلات اشتغال روستایی

 ۱۰۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در مرحله دوم اعتبارات تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به استان مرکزی اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: این اعتبارات اواخر آبان ماه امسال به استان تخصیص داده می شود.

آبایی هزاوه ای افزود: شهرستان هایی که در جذب اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری مرحله نخست نسبت به سایر استان ها عقب هستند در صورتی که تا آخر هفته آینده موفق به جذب ۱۰۰ درصدی این اعتبارت نشوند قسمتی از سهم آن ها به استان های دیگر اختصاص می یابد.

او گفت: ۹۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ازمحل اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان مرکزی به نهادهای حمایتی شامل کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و بنیاد شهید استان اختصاص و بین بانک های عامل توزیع شده است.

۶۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان این اعتبارات به کمیته امداد امام خمینی(ره)، ۱۵ میلیارد بنیاد شهید و ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به اداره کل بهزیستی استان اختصاص یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۱۵ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان اعتبارات اختصاص یافته به نهادهای حمایتی استان مرکزی در اختیار صندوق کارآفرینی امید، ۱۵ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان پست بانک، ۱۵ میلیارد و ۲۰ میلیون نومان بانک توسعه تعاون و ۴۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز در اختیار به بانک کشاورزی استان قرار گرفته است.

وی با یادآوری وضعیت جذب اعتبارات تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان مرکزی افزود: شهرستان اراک ، خنداب ۱۰۰درصد از مجموع اعتبارات اختصاص یافته از محل اعتبارات تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری را جذب کردند.

منبع : خبرگزاری صداوسیما

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ