اختصاص بودجه برای استخدام فرزندان ایثارگران نهایی نشده است

۱ نظر

حسینی گفت:‌‌ برای بحث استخدام فرزندان ایثارگران در حال حاضر در کمیسیون اجتماعی دولت این مسئله مورد بحث قرار گرفته اما هنوز نهایی نشده است.

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای استخدام قرزندان ایثارگران در دستگاه هایی که فعالیت دارند بودجه ای در نظر گرفته شده یا خیر؟ اظهار کرد: دولت اهتمام ویژه ای نسبت به ایثارگران دارد، زیرا در دوران دفاع مقدس به جبهه رفتند و جان خود را بر کف دست گذاشتند.

وی ادامه داد: ما سعی کردیم قانون را مبنا قرار دهیم و برای بودجه این کار اقدام کنیم، دولت بر تبدیل وضعیت ایثارگران تاکید دارد، برای مثال در وزارت نفت این کار انجام شده است.

حسینی بیان کرد: هم اکنون در بحث استخدام فرزندان ایثارگر در کمیسیون اجتماعی دولت این مسئله مورد بحث قرار گرفته اما هنوز نهایی نشده است.

وی تاکید کرد: اگر نهایی شود به صحن دولت می آید و پس از تصویب مجلس اقدام خواهد شد، البته سوال رسانه شما موجب شد که کمک به پیگیری این موضوع و تعیین تکلیف سریعتر شود.

منبع : باشگگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای اختصاص بودجه برای استخدام فرزندان ایثارگران نهایی نشده است

  • ف
    فاطمه
    ۱۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۵
    سلام و وقت بخیر.یه سوال داشتم از ادمین.پدرم کارت ایثار دارن و سرباز نمونه بودن.مدرک کارشناس ارشد علوم باغبانی دارم آیا امکانش هس در جایی استخدام بشم.باتوجه به اینکه هر سال دستگاه های اجرایی فقط 2 نفر از رشته من رو برمیداره و امیدی بهش نیست.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ