معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب ۲۲ هزار دبیر خبر داد.
محمدمهدی کاظمی در گفتوگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جذب نیروی انسانی برای دبیرستانها و هنرستانها برای سال تحصیلی پیش رو اظهار کرد: انشاءالله با مجوزهایی که اخذ شده است حدود ۲۲ هزار نیرو در دوره متوسطه جذب خواهیم کرد.
وی افزود: این نیروها متشکل از دبیران و هنرآموزان هستند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزاری این آزمون نیز گفت: آزمون به احتمال زیاد در خردادماه برگزار میشود.
منبع : خبرگزاری ایسنا
اخبار لحظه به لحظه آموزش و پرورش
ادامه پیگیری برای دریافت مجوزهای جدید استخدامی در آموزشوپرورش
کمبود معلم، مهمترین چالش نظام آموزش مازندران
جبران کمبود معلم با ترکیب جذب نیروهای جدید و ظرفیت بازنشستگان
دولت وضعیت استخدامی معلمان را تعیین تکلیف کند
جبران کمبود نیرو در حوزه تربیتبدنی و سلامت
مشکل کمبود معلم در مهر امسال نداریم
پیشنهاد استفاده از نیروهای نهضتی به عنوان حق التدریس
پیگیری مجوزهای استخدامی آموزشوپرورش
تاثیرقطعی سوابق تحصیلی در کنکور
پیشنهاد افزایش ضریب حقالتدریس معلمان