اجرا شدن ۲۴۰۰ طرح اشتغال توسط مددجویان استان بوشهر

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در سال گذشته برای اجرای دو هزار و ۴۷۷ طرح اشتغال مددجویان ۴۹۱ میلیارد ریال هزینه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی بعد از ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی توسعه اشتغال اظهار داشت: در راستای خودکفایی خانواده‌های مددجوی کمیته امداد اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی در دست اجرا داریم.
وی از اشتغال به عنوان یکی از مهمترین راهکارهای استقلال و خودکفای خانوارهای مددجوی کمیته امداد نام برد و اضافه کرد: سال گذشته در حوزه اشتغال شاهد تحقق ۸۹ درصدی برنامه‌ها بودیم.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به حمایت از دو هزار و ۴۷۷ طرح اشتغال در سال گذشته، بیان کرد: این طرح‌ها با اعتبار بیش از ۴۹۱ میلیارد ریال در زمینه‌های کشاورزی، دام پروری، شیلات، صنایع دستی و خدمات ایجاد شده است.
وی آموزش مددجویان را یکی از مهمترین برنامه‌ها دانست و افزود: توانمندسازی مهارتی و شغلی مددجویان به صورت جدی دنبال می‌شود و در این راستا دوره‌های مختلف آموزشی تدوین شده است.
لطفی با اشاره به استقلال و خودکفایی سه هزار و ۳۱۷ خانوار تحت حمایت در سال‌های گذشته، تصریح کرد: این خانوارها با حمایت صورت گرفته استقلال یافتند و از چرخه حمایت خارج شدند.

منبع:خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

 

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ