اجرای ۱۵۰۰ پروژه اشتغال روستایی در مازندران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: سال قبل به هزار و ۵۰۰ پروژه اشتغال در روستاهای استان تسهیلات پرداخت شده است.


به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور پیش ازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پرداخت تسهیلات در حوزه‌های مختلف برای ایجاد اشتغال در استان گفت: سال قبل از محل تسهیلات روستایی مبلغ حدود ۳۱۵ میلیارد تومان به هزار و ۵۱۹ طرح و از محل تسهیلات روستایی نهادهای حمایتی نیز حدود ۹۱ میلیارد تومان به تعداد دو هزار و ۲۵۳ طرح پرداخت شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران افزود: از محل تسهیلات اشتغال فراگیر, حدود ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۳۰۲ طرح در سطح استان مازندران پرداخت شد.
خیریان پور با اشاره به ظرفیت‌های بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ گفت: با پیگیری‌های استانداری و همکاری بانک‌های عامل و تلاش دستگاه‌های اجرایی مرتبط مبلغ حدود ۱۴۸ میلیارد تومان به ۲۲ طرح بخش صنعت و مبلغ حدود ۱۰۶ میلیارد تومان به ۳۵۲ طرح بخش کشاورزی از محل بند الف تبصره ۱۸ تسهیلات پرداخت شد.
وی افزود: از همین محل مبلغ ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات برای نیروگاه برق مقیاس کوچک پرداخت شد که از مجموع ۵۳ نیروگاه مقیاس کوچک در دست برنامه ریزی استان، تعداد ۲۲ نیروگاه با حجم سرمایه گذاری هزار و۲۲۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و مازندران حائز رتبه اول در بین ۳۱ استان کشور از این حوزه شده است.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ