ابلاغ ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات طرح‌های اشتغال خانگی به خراسان جنوبی

۱۵ میلیارد تومان تسهیلات طرح‌های خانگی کوچک و اشتغالزا به صندوق کارآفرینی خراسان جنوبی ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی ، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گفت: این تسهیلات از محل تفاهم نامه بین ابلاغ ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات طرح‌های اشتغال خانگی به خراسان جنوبیاستانداری خراسان جنوبی و صندوق کارآفرینی امید کشور در همایش ملی روز روستا که ۱۵ مهر در بیرجند برگزار شد ، تامین و برای توسعه و بهبود فضای کسب و کار در مناطق کم برخوردار استان به صندوق کارآفرینی امید ابلاغ شد.
زنگنه افزود: این تسهیلات به طرح های خانگی کوچک و اشتغالزا با اولویت تعاونی ها ، تشکل ها و سمن ها در رسته فعالیت های تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی ، پارچه بافی‌های سنتی ، ایجاد و توسعه مراکز تولید صنایع دستی و خدمات ، فناوری اطلاعات و طرح‌های اشتغالزای متناسب با ظرفیت ها و مزیت های نسبی روستا‌ها و مناطق کمتر توسعه یافته و کم برخوردار شهری پرداخت می‌شود.
وی ، سقف تسهیلات برای طرح‌های انفرادی و کارفرمایی را برای هر طرح ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد که با نرخ کارمزد ۴ درصد قرض الحسنه و باز پرداخت ۵ ساله به متقاضیان پرداخت می‌شود.
مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی گفت: با توجه به ابلاغ این تسهیلات به صندوق استان ، بررسی طرح‌ها و پرداخت تسهیلات به طرح‌های شاخص که زمینه رونق اشتغال و تولید در مناطق کم برخوردار را فراهم و نیاز‌های مردم را رفع کنند ، آغاز شد.

منبع : خبرگزاری صداوسیما

برای مشاهده صفحه اصلی مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ