آیین نامه استخدام هیئت علمی در پژوهشکده شورای نگهبان تصویب شد

به گزارش گیتی آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، اولین جلسه هیات امنای پژوهشکده شورای نگهبان عصر چهارشنبه ۵ آبان ماه با حضور دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم و تحقیقات و فناوری، آیت الله مدرسی یزدی عضو فقیه شورای نگهبان، دکتر سیامک ره‌پیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان، دکتر حسن صادقی مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان، دکتر هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان، دکتر عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان و سیفی نماینده رئیس سازمان برنامه و بودجه، در محل شورای نگهبان برگزار شد.


در این جلسه دکتر علی فتاحی زفرقندی، قائم مقام پژوهشکده ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های پژوهشکده، برنامه های آتی را تشریح کرد و و درباره وضعیت و برنامه‌های آینده این موسسه میان اعضای هیات امنا بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
همچنین در این جلسه آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی و غیر هیئت علمی، آیین‌نامه مالی و معاملاتی و آیین‌نامه داخلی جلسات هیات امنای پژوهشکده بررسی و تصویب شد.
گفتنی است طبق اساسنامه پژوهشکده شورای نگهبان که به تصویب شورای نگهبان و به تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده است، آیت الله جنتی رئیس و دکتر عباسعلی کدخدایی دبیر هیات امنا و ۵ نفر دیگر از اعضای شورای نگهبان، به همراه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور سایر اعضای هیات امنای پژوهشکده شورای نگهبان می‌باشند.
لازم به ذکر است پژوهشکده شورای نگهبان به منظور پشتیبانی علمی و کارشناسی و ارائه نظرات مشورتی حقوقی به شورای نگهبان و تبیین مبانی و اصول قانون اساسی تاسیس شده است.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ