آیین‌نامه معرفی آموزش‌دهندگان به آزمون استخدامی در دست تایید

۹ نظر

رییس سازمان نهضت سواد آموزی اعلام کرد نامه ارسال آیین‌نامه اجرایی آموزش‌دهندگان (با شرط داشتن سابقه یک دوره آموزشی به‌صورت تجمیعی از سال ۱۳۷۹ تا پایان ۱۳۹۱ و اکنون هم به‌عنوان آموزش‌دهنده فعال به حساب آیند می‌توانند به آزمون استخدامی معرفی شوند) از سوی وزیر امضا شده تا انشالله در اولین فرصت در هیات دولت مورد تایید و تصویب قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی، این نشست با دستور بررسی گزارش نتایج ارزیابی عملکرد استان‌ها در سال ۹۷ و همچنین ارائه گزارش از نحوه ثبت‌نام سواد آموزان دوره‌های سوادآموزی از طریق موبایل تشکیل شد.

محمد زاده معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سواد آموزی پس از استماع گزارش‌های مربوط به ثبت‌نام از طریق موبایل و نتیجه ارزیابی عملکرد استان‌ها و همچنین نکته و نظرات همکاران حاضر در جلسه، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک گفت.

معاون وزیر و رئیس سازمان به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: «مردم با این حضور گسترده، ضمن تودهنی به استکبار جهانی، معامله قرن را محکوم کردند و ثابت کردند که انشاالله صهیونیست غاصب و اسرائیل تا ۲۵ سال آینده محو خواهد شد.»

او در خصوص ارزش‌گذاری به بازنشستگان حوزه ستادی سازمان گفت: «انشاالله مراسمی برای تجلیل و تکریم از بازنشستگان اخیر سازمان بعد از اتمام ماه مبارک رمضان برگزار و از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی شود.»

محمد زاده از تیم فرستاده شده به استان سیستان و بلوچستان و گزارش خوب این تیم نیز تشکر کرد و خواست حتماً در نظارت‌ها و بازدیدهای استانی دقت لازم صورت گیرد.

معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سواد آموزی در این نشست تاکید کرد: «نکته و نظرات بیان شده توسط همکاران، در سامانه ثبت‌نام از طریق موبایل مورد توجه قرار گیرد و نتیجه نهایی برای تصمیم‌گیری در شورای مرکزی ارائه شود.

محمد زاده در ادامه مباحث خود، گفت: «نامه ارسال آیین‌نامه اجرایی آموزش‌دهندگان (با شرط داشتن سابقه یک دوره آموزشی به‌صورت تجمیعی از سال ۱۳۷۹ تا پایان ۱۳۹۱ و اکنون هم به‌عنوان آموزش‌دهنده فعال به حساب آیند می‌توانند به آزمون استخدامی معرفی شوند) از سوی وزیر امضا شده تا انشالله در اولین فرصت در هیات دولت مورد تایید و تصویب قرار گیرد تا نسبت به اجرایی شدن آن هر چه زودتر اقدام شود.»

در پایان جلسه محمدزاده نسبت به اعتراض برخی از آموزش‌دهندگان یکی از استان‌ها در خصوص پرداخت حداقلی به سوادآموزان قبول شده (حدود ۱۳۰ هزار تومان به هر قبولی)، اشاره کرد و گفت: «این موضوع با جدیت پیگیری شود و خود بنده هم مسئله را از مدیرکل مربوطه دنبال خواهم کرد. لازم است واحدهای تخصصی هم در اسرع وقت، این موضوع را بررسی و حل و فصل کنند.

 منبع : خبرگزاری پانا

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۹ نظر برای آیین‌نامه معرفی آموزش‌دهندگان به آزمون استخدامی در دست تایید

  • ز
    زینب
    ۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۰۴
    من آموشیارنهضت هستم سال 91کلاس داشتم یک دوره جهاددانشگاهی امتحان دادم قبول نشدم ایاشامل حالامن هم میشه استخدامی
    • ز
      زینب
      ۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۲۰:۵۲
      من درسال 91 کلاس داشتم ولی اسمم درنیومده امیدوارمی برمن است یانه
      • غ
        غفوربجارزهی
        ۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۳۷
        من اموزش دهنده نهضت هستم سال 91 بودم 94و96هم بودبا این اصلاحیه که قبل 91یک دوره وهم اکنون فعال باشه شامل میشم یا نه سال 97 کلاس نداشتم
        • غ
          غفوربجارزهی
          ۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۳۴
          من اموزش دهنده نهضت هستم سال 91 بودم 94و96هم بودبا این اصلاحیه که قبل 91یک دوره وهم اکنون فعال باشه شامل میشم یا نه سال 96 کلاس نداشتم
          • س
            ستاره
            ۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۲
            سلام سال 90یک کلاس تجمیعی سواد اموزی داشتم ولی 91 نداشتم و از 92 به بعد کلا فعال بودم ایا شامل حالم میشه ؟اسمم نیومده !دارم دیوانه میشم تو رو خدا جواب بدین بهم
            • م
              مهنا
              ۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴
              آموزش و پرورش قسمت نهضت سوادآموزی. اگر کلا اداره نهضت مکانش جداست به اونجا مراجعه کنید
              • ش
                شهناز
                ۱۶ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۴۲
                من دیپلم فنی حرفه ای رشته کودکیاری (مربی بهداشت)وپیش دانشگاهی تجربی هم گذرانده ام برای ازمون استخدامی هم شامل طرح هستم برای مربی بهداشت یامعلم مقطع ابتدایی می تونم ادامه بدهم لطفا مراراهنمایی کنید
                • ش
                  شهناز
                  ۱۶ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۳۴
                  من اموزش دهنده سال 90-91هستم مشمول این طرح هستم ایا امکان جذب برای دانشگاه فرهنگیان هست یاحق التدریسی اموزش وپرورش بایدکجابروم نهضت یااموزش پرورش برای پیگیری .ایاامکان برگذاری ازمون برای ماهست یانه ماروازبلاتکلیفی امسال بیرون بیاری بخونیم برای ازمون یادنبال شغل دیگری باشین
                  • م
                    مهنا
                    ۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۲
                    سلام باید تو زمان مشخص به اداره آموزش و پرورش شهرتون مراجعه میکردین، یسر بزنین شاید مهلت تشکیل پرونده تمدید شده باشه. موفق باشین.

                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                  ثبت پاسخ