آیین‌نامه استخدامی دهیاران همچنان در انتظار پاسخ دولت

۲ نظر

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها ودهیاری‌های کشور گفت: آیین‌نامه استخدامی دهیاران در انتظار طرح و تصویب نهایی در دولت است.


سعیدرضا جندقیان در گفت‌وگو با ایسنا، به آخرین وضعیت آیین نامه‌های مربوط به دهیاران اشاره و اظهار کرد: آیین‌نامه‌استخدامی دهیاران و آیین‌نامه اجرایی آنان با امضای وزیر کشور برای معاون اول رییس جمهور فرستاده شد که در این آیین‌نامه ساختارهای کلی فعالیت دهیاران،حدود فعالیت‌ آنان و... مشخص شده است.
وی با بیان اینکه این آیین‌نامه‌ها فعالیت دهیاران را ساختارمندتر می‌کند، گفت: پس از ارسال این آیین نامه‌ها به دولت در چند بند آن ابهام ایجاد شده بود که این ابهامات برطرف شد و در حال حاضر نیز منتظر طرح این آیین‌نامه در دولت و تصویب نهایی آن هستیم.
به گفته معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، وقتی قرار است آیین‌نامه‌ای در دولت به تصویب برسد کمیسیون‌های تخصصی و عمومی به بررسی ابعاد و جوانب مختلف آیین‌نامه می پردازند و پس از بررسی‌های لازم یا دولت موافقت و مخالفت خود را با آن اعلام کرده و یا به ابهام در جزییات می رسد که پس از برطرف شدن ابهامات برای تصویب نهایی مطرح می‌شود.
به گزارش ایسنا چندی پیش معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها ودهیاری‌های کشور از اصلاح لایحه استخدامی دهیاران خبر داده و گفته بود که برای بهبود وضعیت شغلی و استخدامی دهیاران اقداماتی انجام و سخت‌گیری‌های سابق نیز برداشته شده است. به همین سبب آیین‌نامه‌ها برای تایید، تصویب نهایی و ابلاغ به دولت فرستاده شده‌اند و منتظر پاسخ دولت هستیم.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده آخرین اخبار مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اینجا کلیک نمایید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای آیین‌نامه استخدامی دهیاران همچنان در انتظار پاسخ دولت

  • ح
    حسین محمدی
    ۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۲۰:۰۷
    سلام 😐ما تو روستامون ده تا معلم داریم همه شون هم حقوق بالای یک میلیون پانصدهزار و بالا را دارن بیمه تکمیل با هفتاد دانش آموز اون وقت من دهیار با حقوق پانصدهزارتومان با ده روز بیمه خواهشن به فکر دهیاران باشید
    • ع
      عادل
      ۹ بهمن ۱۳۹۷، ۲۳:۱۱
      با سلام،خواهشمندیم لطفا به وضعیت شغلی دهیاران در اسرع وقت رسیدگی کنید،آخر این وضعیت موجود نه ب نفع دهیار و ن ب نفع روستا و در کوتاه مدت و بلند مدت ب ضرردولت تمام خواهد شد،چرااااااا؟
      بدلیل اینکه دهیاران کمترین ثبات شغلی را دارا هستند و بعد از ابقا شدن و کسب تجربه و شناخت جوانب مختلف شغلی ب پایان دوره میرسد ک علیرغم اینکه در طی این سالها ب رغم اینکه فرد موفقی نیز باشد، اگر با دیدگاه شوراهای جدید هماهنگ وب اصطلاح ساده‌تر از باند خود شوراها نباشد،فی الفور عزل و شخص دیگری جایگزین میگردد.
      حالا حساب کنید شخص جدید نیز باید مدت زمان طولانی صرف آموزش و پرورش وی گردد واز آنسو چقدر دولت باید در زمینه آموزش هزینه کند و از طرف دیگر روستا چقدر متحمل ضرر از بی ثباتی در مدیریت میگردد،.

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ