آموزش و پرورش نیروهای کاردان را استخدام کند

۴ نظر

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مجموعه آموزش و پرورش باید افرادی کاردان و متناسب با مقتضیات زمان را جذب و به کار گیری کند.


حجت الاسلام علی خاتمی در مراسم افتتاح مجتمع آموزشی شهید قاسم سلیمانی و کلنگ زنی ۱۶ باب آموزشگاه در استان که با حضور وزیر آموزش ‌و پرورش برگزار شد، افزود: یکی از بزرگترین مولفه های قدرت یک کشور، نیروی انسانی دانشمند آن کشور است، امروز ۱۴ میلیون دانش‌آموز امانتی در دست نظام بوده و در خاکریز اول آن وزارت آموزش‌وپرورش با لشکر عظیم بیش از یک میلیون استاد و معلم و خدمتگزار، قرار گرفته‌ است.
وی اضافه کرد: هر هزینه‌ای که در زمینه آموزش‌وپرورش خرج شود، سرمایه‌گذاری است، آینده برای دانش‌آموزان بوده چرا که مدیران، سیاست‌مداران، اقتصاد دانان و به عبارتی ارکان آینده جامعه از بین دانش آموزان هستند.

این مسوول ادامه داد: یکی از نکات مهمی که باید در آموزش و پرورش رعایت شود وجود مربیان کارآمد است چرا که هرچقدر مربیان قوی باشند دانش‌آموزان قوی‌تری تحویل جامعه داده می‌شود.

وی اظهار داشت: آیندگان ما را قضاوت خواهند کرد و تاثیر نسل دانش‌آموز بر زندگی آینده ما بیش از آنچه که تصور می‌شود، است، به همین دلیل انتظار می‌رود بیش از پیش به تعلیم و تربیت آنان توجه شود.

رییس هیات مدیره مجمع خیران مدرسه‌ساز زنجان نیز در ادامه این مراسم، گفت:: امیدواریم مدارسی که بنیان پرورش دانش‌آموزان است، موجب تربیت نیروهای کارآمد برای آینده شود که در همین راستا ۳۱۷ پروژه به صورت خیری و مشارکتی با یک هزار و ۳۰۷ کلاس درس در استان تحویل داده شده است.

مسعود ملکی خاطر نشان کرد : هم‌اکنون ۲۰ مدرسه و سالن خیرساز در استان در حال تکمیل است که در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

منبع : بازار کار

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای آموزش و پرورش نیروهای کاردان را استخدام کند

  • ز
    زی زی
    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۱۴
    من زنگ زدم اموزش پرورش شهرمون برانهضت و خرید خدماتی گفتن هنو‌اعلام نشده و ظرفیت زیاده و اولویت بندی و از ای حرفا
    • س
      سحر
      ۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۵۴
      واقعا در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته های دبیری افراد قوی ای وجود داره که کنار گذاشته شدند با وجود این که آموزش پرورش کلی نیرو نیاز داره.
      اون وقت خیل عظیمی از افرادی را که داره استخدام میکنه.... خودتون بهتر میدونید
      • د
        دبیری
        ۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۰:۲۰
        دقیقا ای کاش از این همه ارشد ودکترا جذب کنن که واقعا باسواد و رنج کشیده هستن
      • ج
        جوادی
        ۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۴۳
        لطفا خدمت ایشان برسانید که فارغ التحصیلان دانشگاهها نیروهای کاردان و نخبه بسیاری دارند که بعلت نبود کار دست به دامن استخدام اموزش و پرورش شده اند مشکل بکارگیری طلبه ها در همه عناوین شغلی است.

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ