آغاز فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم از ۲۰ تیرماه

۱ نظر

معاون مرکز جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به آغاز فراخوان جذب هیات علمی از ۲۰ تیرماه، گفت: داوطلبان می‌توانند از ۲۰ تیرماه تا دوم مردادماه برای ثبت‌نام به سامانه جذب وزارت علوم مراجعه کنند.

جعفر جعفری معاون مرکز جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز فرایند فراخوان جذب اعضای هیات علمی اردیبهشت ۱۴۰۱ از ۱۱ تیرماه، گفت: دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور از ۱۱ تا ۱۷ تیرماه می‌توانند با مراجعه به سامانه جذب اعضای هیات علمی براساس سهمیه اختصاص یافته نسبت به تایید رشته‌های مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی درباره علت تاخیر در فرایند فراخوان اردیبهشت جذب اعضای هیات علمی، گفت: دلیل این تاخیر هماهنگی و مذاکره با سازمان اداری استخدامی و اخذ ردیف های استخدامی بود که با دستور و تایید ریاست محترم جمهوری و به منظور جذب فرهیختگان و جوانان مستعد در دانشگاه‌های کشور صورت پذیرفت و ردیف های استخدامی مورد نیاز اخذ شد.

معاون مرکز جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: ثبت‌نام متقاضیان جذب هیات علمی دانشگاه‌های کشور از ۲۰ تیرماه آغاز و تا دوم مردادماه ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این فراخوان بر اساس مصوبه هیات عالی جذب حداکثر سن ۴۵ سال درنظر گرفته شده است.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای آغاز فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم از ۲۰ تیرماه

  • ب
    بهین
    ۱۰ تیر ۱۴۰۱، ۰۱:۱۶
    ببخشید من میخوام بدونم در کدام صفحه ی جذب هییت علمی مدارک مربوط به ایثارگری را می‌توان بارگزاری کرد؟چون تا الان در هیچ مقطعی از این سهمیه استفاده نکردم بودم.با تشکر

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ