آغاز فراخوان جدید جذب هیات علمی مصوبه افزایش سن جذب اجرا می شود

فراخوان جذب اعضای هیات علمی اردیبهشت ۱۴۰۱ از ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱ آغاز شد دانشگاه‌ها تا ۱۷ تیرماه فرصت دارند نسبت به تایید رشته‌های مورد نیاز خود اقدام کنند.


به گزارش بازارکار به نقل از خبرنگار مهر، فراخوان جذب اعضای هیات علمی اردیبهشت ۱۴۰۱ از ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱ آغاز شد. دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور از امروز ۱۱ تیرماه تا ۱۷ تیرماه می‌توانند با مراجعه به سامانه جذب اعضای هیات علمی براساس سهمیه اختصاص یافته نسبت به تایید رشته‌های مورد نیاز خود اقدام کنند.
ثبت‌نام متقاضیان جذب هیات علمی دانشگاه‌های کشور از ۲۰ تیرماه آغاز و تا دوم مردادماه ادامه خواهد داشت.
براساس این گزارش، قرار بود این فراخوان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار شود که به گفته محمد خلج امیرحسینی رئیس مرکز جذب وزارت علوم به دلیل تاخیر سازمان امور استخدامی در تخصیص ردیف استخدامی، در برگزاری فرایند جذب اعضای هیات علمی در زمان برنامه ریزی شده نیز تاخیر ایجاد شد.
در حال حاضر با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان اداری استخدامی و اخذ ردیف‌های استخدامی فرایند جذب اعضای هیات علمی اردیبهشت ۱۴۰۱ از امروز شنبه ۱۱ تیرماه آغاز می‌شود.
هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی در مصوبه اخیر خود افزایش سن جذب برای عضویت در هیات علمی را تا ۴۵ سال تصویب کرد که این مصوبه از فراخوان اردیبهشت اجرایی خواهد شد.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ