آغاز ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور اعلام کرد: ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور نوبت بهمن ماه ۱۴۰۰ از امروز یکشنبه ۱۴ آذرماه آغاز می‌شود.


علی رضا دل افکار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور نوبت بهمن ماه ۱۴۰۰ گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور نوبت بهمن ماه ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی از امروز یکشنبه ۱۴ آذرماه آغاز و تا روز شنبه ۲۰ آذرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دوره مذکور همزمان با شروع ثبت نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قابل دسترس خواهد بود. همه اقشار جامعه که شرایط ورود به دانشگاه پیام نور را دارند در این تاریخ می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و ثبت نام کنند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور افزود: این مرحله برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۰ تکمیل نشده، برای نوبت بهمن ماه صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: پذیرش در این مرحله بدون آزمون بوده و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی انجام می‌گیرد و شهریه این دوره همانند دوره‌های دیگر دانشگاه خواهد بود و شرایط استفاده از وام‌های دانشجویی از جمله وام شهریه برای این دانشجویان فراهم است.
دل افکار ادامه داد: شرایطی که برای این متقاضیان فراهم شده، این است که اگر بعد از گذراندن یک ترم تحصیلی در صورتی که شرایط لازم را کسب کنند، و تمایل به تغییر رشته داشته باشند، می‌توانند تقاضای خود را برای تغییر به رشته‌های دیگر ارائه کنند. کلاس درس این دانشجویان نیز از بهمن ماه ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.
وی درباره نوع برگزاری کلاس‌های این دانشجویان که به صورت حضوری یا مجازی خواهد بود نیز گفت: تصمیم گیری در این خصوص با توجه به شرایط حاکم بر کشور است اگر شرایط حاکم بر کشور از سوی ستاد کرونا آبی اعلام شود احتمالاً بخشی را به صورت حضوری و بخشی را هم مجازی برگزار خواهیم کرد. از طرفی چون دانشگاه پیام نور آموزش از راه دور است اولویت با کلاس مجازی خواهد بود، اما در مورد امتحانات در زمان خود تصمیم گیری خواهیم کرد

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار تحصیلی کشور اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ