آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری وزارت بهداشت از فردا

به گزارش بازارکار، تمامی پذیرفته شدگان دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت لازم است جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت‌نام، از تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ به سایت اینترنتی دانشگاه مربوطه مراجعه کنند.

عدم ثبت‌نام هر یک از پذیرفته شدگان در زمان مقرر، که از سوی دانشگاه محل پذیرش تعیین می‌شود، به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد بود. الزم به ذکر است اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان صرفاً براساس گزینش علمی بوده و انجام سایر مراحل پذیرش توسط دانشگاه مربوطه انجام می‌شود.

پذیرش و ثبت‌نام نهایی داوطلبان، منوط به تایید دانشگاه محل پذیرش (از جمله تایید مدارک مربوط به سهمیه، مطابقت رشته تحصیلی مقطع قبل با رشته پذیرفته شده داوطلب، وضعیت فراغت از تحصیل داوطلب و …) میباشد. چنانچه در زمان ثبت‌نام مشخص شود که داوطلب حائز شرایط پذیرش بر اساس قوانین و مقررات نبوده است، قبولی وی لغو خواهد شد.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت‌نام

۱- داوطلب ۳×۴ عکس

۲- شناسنامه

۳- کارت ملی

۴- دانشنامه و ریزنمرات کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه‌ای یا هر مدرک معتبری که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد.

۵ -مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه (مختص برادران)

۶- موافقتنامه بدون قید و شرط برای ادامه تحصیل از بالاترین مقام مسئول اداری و گواهی مرخصی بدون حقوق سالیانه برای مربیان رسمی

۷- حکم استخدام رسمی قطعی (جهت استفاده کنندگان از سهمیه مازاد مربیان رسمی)

۸- گواهی وضعیت طرح نیروی انسانی (اتمام طرح نیروی انسانی، معافیت یا ترخیص از طرح نیروی انسانی)

۹- مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفاده کنندگان از سهمیه رزمندگان، ایثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و …)

۱۰- از تمامی پذیرفته‌شدگان آزمون دوره دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی که سند تعهد محضری به محل اشتغال خود ندارند و یا بورسیه وزارت متبوع و سازمان‌های دیگر نیستند (به غیر از دانشگاه‌های شهریه پرداز و آزاد اسلامی) تعهد محضری اخذ می‌شود.

مستخدمان رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موسسات تابعه و دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور، تعهدات خاص استخدامی به واحدهای مربوطه خواهند سپرد.

مستخدمان رسمی سایر وزارتخانه‌ها، موسسات و شرکت‌های دولتی و وابسته به دولت، چنانچه هزینه‌های تحصیلی ایشان توسط دستگاه مربوطه تقبل و به دانشگاه پذیرنده دانشجو پرداخت گردد، از سپردن تعهد عام معاف خواهند بود.

براساس آئین‌نامه‌ها و به منظور جلوگیری از تقلب و تخلف در آزمون‌های ورودی، در صورت اثبات عدم صحت مدارک ارسالی توسط داوطلب و یا هرگونه تقلب در کلیه مراحل آزمون، در هر زمان از تحصیل، از ادامه تحصیل داوطلب ممانعت به عمل آمده و طبق مقررات عمل خواهد شد.

در رشته‌هایی که دانشجو بصورت مشترک بین دو دانشگاه پذیرش می‌شود فرد پذیرفته شده دانشجوی دانشگاه مبدا (اول) خواهد بود (پذیرفته‌شدگان میبایست جهت ثبت‌نام به دانشگاه مبدا مراجعه کنند). ضمناً دانشجو باید آمادگی داشته باشد تا تمام یا قسمتی از دوره آموزشی یا پژوهشی خود را در هر محلی که دانشگاه مبدا تعیین می‌نماید بگذراند.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار تحصیلی کشور اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ