آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ۱۴۰۰

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ۱۴۰۰ خبر داد.
فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آغاز دریافت پرینت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ گفت: هم اکنون دسترسی برای دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه کنکور فراهم شد.


وی در ادامه گفت: کارت‌های شرکت در آزمون همه متقاضیان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از امروز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۶ تا روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۸ برای مشاهده و پرینت روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

زرین‌آمیزی گفت: متقاضیان شرکت در آزمون، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش خاطر نشان کرد: متقاضیانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه‌های آزمایشی هنر و زبانهای خارجی) خود نیز اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصرا به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

منبع : خبرگزاری ایلنا

برای مشاهده آخرین اخبار تحصیلی کشور اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ