آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان در سال ۹۶

۴۵۴ نظر

آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان

اخبار و استخدام‌های شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه می توانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

خبر ۴ مهر ۹۶ - فعالیت موسسه میزان گستران شریف غیرقانونی اعلام شد

وزارت کار اعلام کرد: فعالیت موسسه دانش بنیان میزان گستران شریف در خصوص فراخوان برای ثبت نام کارجویان و برگزاری آزمون استخدام جهت معرفی بیکاران به شرکت های خصوصی به دلیل عدم اخذ مجوز، غیرقانونی است.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه اداره کل هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: به استناد" قانون مجازات اشتغال به حرفه کاریابی و مشاوره شغلی بدون داشتن پروانه کار مصوب ۱۳۸۰ مجلس شورای اسلامی و ماده ۲ آیین نامه اجرایی قانون مذکور مصوب ۱۳۸۷ هیات وزیران " کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که مبادرت به انجام فعالیت کاریابی می‌کنند لازم است از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مجوز کاریابی دریافت کنند. بر این اساس اقدام موسسه دانش بنیان میزان گستران شریف مبنی بر فراخوان برای ثبت نام کارجویان و برگزاری آزمون استخدام جهت معرفی بیکاران به شرکت های خصوصی به دلیل عدم اخذ مجوز، غیرقانونی است.

منبع : خبرگزاری ایسنا

خبر ۲۵ شهریور ۹۶ – آزمون استخدامی شرکت‌های دانش‌بنیان و خصوصی غیر قانونی است


بازار کار : مدیرکل هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار آزمون استعداد تحت عنوان شرکت‌های دانش‌بنیان و خصوصی را غیرقانونی خواند.
به گزارش خبرنگار بازارکار ،‌به دنبال ثبت‌نام از کارجویان توسط موسسه میزان گستران شریف به بهانه استخدام در شرکت‌های دانش‌بنیان و خصوصی، محمد اکبرنیا، مدیرکل هدایت نیروی کار وکاریابی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه این شرکت مجوزی از سوی این وزارتخانه جهت کاریابی ندارد، فعالیت آن را در این زمینه غیرقانونی خواند.
اکبرنیا بابیان اینکه هر شرکتی بخواهد درزمینهٔ ارتباط بین کارجو و کارفرما فعالیت کند طبق قانون بایستی مجوز کاریابی دریافت کند افزود: موسسه فوق مجوز کاریابی ندارد و از طریق سازمان تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تهران طی مکاتبه‌ای با آن‌ها این موضوع اعلام‌شده است.
وی بابیان اینکه موسسه فوق مدعی کسب اجازه از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جهت برگزاری چنین آزمونی است افزود: با آنکه آن‌ها بیان می‌کنند در اقدامی جدید هدفشان سنجش مهارت افراد است، اما درهرصورت باید تعریف شود که چه کسی مجوز فعالیت کاریابی با آن‌ها داده است؟ و چه کسی تعیین کرده که این میزان پول بابت ثبت‌نام از مردم دریافت کنند؟
لازم به ذکر است که پیش از این محمدحسین قمری، مدیرعامل موسسه میزان گستران شریف و دبیر شورای سیاست گذاری این آزمون با بیان اینکه آزمون استخدامی شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان دارای محدودیت سنی و مدرک دانشگاهی نیست مدعی شده بود تمام افراد در جست‌وجوی کار، افراد شاغل علاقه‌مند به ارتقای شغلی، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان می‌توانند در این آزمون ملی شرکت کنند و در نهایت ۵ هزار نفر در شرکت‌های مختلف استخدام می‌شوند.
همچنین بر اساس آخرین آمار تا پایان روز پنج شنبه ۲۳ شهریور ماه بیش از ۹۶ هزار داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند که با احتساب دریافت مبلغ ۹۴۵ هزار ریال هزینه هر نفر برای ثبت‌نام پیش بینی می‌شود بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان از این طریق جمع‌آوری شود.

منبع خبر : بازار کار

آخرین اخبار استخدامی شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴۵۴ نظر برای آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان در سال ۹۶

  • ح
    حسابداری
    ۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۲۵
    کسی شرکت نکرده برا امسال؟
    این ازمون خیلی همه چیزش گنگ و مبهمه ..الان فردا آزمون اولش برگزار میشه هیچ اطلاع رسانی نشده که به چه صورت هستش ‌...ساعت چند برگزار میشه ..اگه اینترنتیه کجا باید وارد شیم ...لا اقل یه اس ام اس نیومده اطلاع بده بهمون ...واقعا چه وضعشه این
    • .
      .
      ۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۴۴
      سلام دوستان.
      اگر لطف کنید پاسخ بدید..
      شایستگی های ازمون..
      شخصیت شناسی..
      شایستگی الزامی..
      شایستگی عمومی..
      شایستگی انتخابی..
      اینا چی هستن؟..
      منابع ازمون چی هستن؟؟.
      ازمون بالا در چند روز انجام میشود؟؟
      نتایج نهایی چند روز بعد اعلام میشود؟
      مصاحبه دارد؟..
      منابع ازمون رو از کجا تهیه میکنید...
      برای شایستگی عمومی...انتخابی...الزامی ...
      سپاس
      • .
        .
        ۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۴
        سلام دوستان. میشه بگید ازمونش چطوریه؟..
        ازمون حضوری امتحان؟ یا اینترنتی..
        منابع ازمون کجا نوشته؟..
        اگر لطف کنید بگید تجربیات تونو ..
        • i
          issn
          ۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۰
          سلام
          این طور که معلومه این آزمون خیلی مشکوکه بچه ها همه ناراضی خستن و شرکت کردن فایده نداره؟__؟؟؟ لطفا راهنمایی کنید ما هم نریم تو چاه
          • M
            Mohammadreza
            ۲۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۳۳
            سال گذشته دوستان من در این آزمون شرکت کردن بعد اعلام نتایج جز اولویت های اول و رزرو بودن که چندتا شرکت معرفی شدن حتی به اون دوستم که رزرو بود با توجه به رزومه خوبش این فرصت در اختیارش قرار دادن و چندین موقعیت شغلی بهش معرفی شد که درحال حاضر مشغول بکار و از کارشم راضی، امثال به توصیه همون دوستان تو آزمون شرکت کردم و مرحله اینترنتی با موفقیت پشت سر گذاشتم و دعوت به مرحله حضوری شدم و منتظر اعلام نتایج هستم، خیلی نگران این نیستم که جز اولویت ها باشم چون حتی اگر رزرو هم شده باشم این آزمون نشون داده که با توجه به رزومه افراد این فرصت در اختیارشون قرار میده که با توجه به شایستگی های شغلیشون به شرکت ها معرفی بشن.
            • ع
              علی
              ۱۶ دی ۱۳۹۷، ۲۱:۱۳
              وای یعنی میشه مرحله دوم هم قبول بشم و یکی از این شهر ای اطراف استخدام بشم.
              • ز
                زینب
                ۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۲۰:۴۷
                سلام.کسی هس منابع تخصصی رشته مهندسی کشاورزی رو داشته باشه؟(دروس تخصصی این رشته که در ازمون هستن چ دروسی هستن؟)اگه کسی اطلاعی داره یا دفترچه آزمون دوره ی اول رو داره که منابع رشته ها رو داشته باشه لطف کنه اعلام کنه.ممنون میشم
                • ن
                  نعیمه
                  ۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۳۰
                  سلام منم دنبال منابع آزمون رشته کشاورزی میگردم. لطفا اگر کسی داره واسم بفرسته. ممنون
                • ز
                  زینب
                  ۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۰:۵۴
                  سلام.میگم شما که آزمونو دادین....آزمون کلا اینترنتی برگزار میشه؟یعنی شخصیت شناسی وعمومی و تخصصی کلا اینترنتیه؟اختصاصیا حضوری نیس؟من دوتا رشته مهندسی فضای سبز وکشاورزی ثبت نام کردم که رشته اصلی خودم کشاورزیه ولی فضای سبز هم بهش مرتبطه.میخوام ببینم آزمونشون باهم برگزار میشه یا جدا از هم؟بعد مثلا برا هرکدوم عمومیا جدا میگیرن ؟
                  • س
                    سارا
                    ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۲۳:۱۴
                    سلام منم همین رشته رو ثبت نام کردم چ منابعی رو مطالعه میکنین؟

                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                  ثبت پاسخ