آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان برگزار شد

۱ نظر

جمشید انصاری رییس سازمان اداری و استخدامی سال گذشته در نامه‌ای از رییس‌جمهوری درخواست کرد که با استخدام ۱۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر علاوه بر سهمیه مقرر در ماده (۲۱) قانون جامعه خدمات‌رسانی به ایثارگران موافقت کند و رییس جمهوری نیز ۳۰ آذر ۹۹ با این درخواست موافقت کرد.


استخدام این تعداد از فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر از طریق برگزاری آزمون اختصاصی بین آن دسته از فرزندان که فاقد شغل هستند، در همه دستگاه‌های اجرایی اعم از مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و دستگاه‌های غیرمشمول و دارای مقررات خاص انجام می‌شود.

سازمان اداری و استخدامی ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ در اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد که آزمون استخدامی برای جذب فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در دستگاه‌های اجرایی برگزار می شود و این آزمون با توجه به مجوزهای صادره و در راستای اجرای بند (ج) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه است.
در این بند دولـت مکلف شده همه فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر را در طول اجرای قانون برنامه ششم توسعه استخدام کند.

منبع : بازار کار

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان برگزار شد

  • ح
    حمیدسوری لکی
    ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۷
    سلام کسی از گرفتن مدارک قبول شدگان سازمان زندانها خبر داره

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ