آزمون استخدامی برای جذب ۶ هزار ۴۴۸ نفر در وزارت نفت برگزار می‌شود

۳۳ نظر

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت از اجرای قانون ایثارگری برای ۵ هزار و ۷۰۰ نفر از شاغلان وزارت نفت خبر داد و گفت: به زودی آزمون استخدامی برای جذب ۶ هزار ۴۴۸ نفر در وزارت نفت برگزار می‌شود، ضمن آنکه امتیازهای ویژه برای نیروهای قراردادی و پیمانی در نظر گرفته خواهد شد.

مهدی علی مددی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره آخرین وضعیت اجرای قانون ایثارگری و تبدیل وضعیت مشمولان این قانون در وزارت نفت، گفت: ۳۲ هزار نفر مشمول این قانون در وزارت نفت می‌شوند که ۵ هزار و ۷۰۰ نفر آن‎ها مشمول بند (و) هستند یعنی افرادی که قرارداد مستقیم با صنعت نفت دارند، کار استخدام حدود ۹۵ درصد این افراد انجام شده است و از قراردادی به رسمی تبدیل وضعیت شده‌اند.

وی ادامه داد: مشمولان بند (د) نیز حدود ۲۶ هزار نفر هستند یعنی افرادی که باید از پیمانکاری به رسمی تبدیل وضعیت شوند، این افراد نیز ضمن معرفی به گزینش، دارای سمت سازمانی شده‌اند و در شرف تکمیل تشریفات استخدامی هستند که ان شاءالله حکم استخدامی‌شان‌ از تاریخ یکم فروردین به آن‌ها اعطا خواهد شد.

علی مددی درباره تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد موقت و پیمانکار وزارت نفت نیز، توضیح داد: قرار است به زودی آزمون استخدامی برای جذب ۶ هزار ۴۴۸ نفر در وزارت نفت برگزار شود لذا به محض ارائه مجوز ازسوی اداره استخدامی این آزمون استخدامی برگزار خواهد شد البته در تلاش هستیم برای عزیزان شاغل در صنعت نفت اعم از قراردادی و پیمانی امتیازهای ویژه‌ای در این آزمون در نظر بگیریم.

منبع : خبرگزاری خانه ملت

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام وزارت نفت اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۳ نظر برای آزمون استخدامی برای جذب ۶ هزار ۴۴۸ نفر در وزارت نفت برگزار می‌شود

  • ا
    امید احمدی
    ۲ آذر ۱۴۰۱، ۰۳:۰۶
    با سلام بنده پدرم سابقه درخشانی در شرکت نفت و زحمات زیادی کشیدند ولی وقتی مراجعه کردیم در سال 91 بجای پدر 1 فرزندی میتونه بره سرکار هیچ جوابی ندادند و گفتن این طرح برداشته شده من میخوام سوال کنم چرا پس بعد از این جواب به بنده خیلیا استخدام‌ شدن و ما هیچ اکنون ک پدرم فوت کرده حتی کانون بازنشستگان شرکت نفت هم هیچ مسعولیتی قبول نمیکنه برای استخدام بچهای بازنشسته واقعا بس نیست این همه پ بازی و بی مسعولیتی مدیران شرکت نفتی ک در گذشته خودشان با مدرک دبستان استخدام‌ و اکنون برای حراست ساده هزار تا آزمون و گزینش و مدرک دکتری با تشکر
    • م
      محمد
      ۱۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۷
      خیلی از جوان های ایرانی مثل شما درس خونده و با استعداد هستند،شما هم سعی کنید که آزمون بدید مگه فرق شماها با ما چیه گناه کردیم پدرمون کارگره
    • ز
      زهرا
      ۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۲۲:۴۹
      سلام من ترم سه مهندسی نفت هستم میتونم تو آزمون شرکت کنم؟
      • مشاور «ای استخدام»
        ۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۲۲:۵۴
        کاربرعزیز
        صرفا خبر برگزاری آزمون در آذرماه فعلا منتشر شده و جزییات بیشتری منتشر نشده است . برای اطلاع از این موارد می بایست تا انتشار دفترچه آزمون منتظر بمانید . از همین صفحه پیگیر باشید به محض انتشار خبری پیرامون این آزمون ، اطلاع رسانی می گردد
      • م
        مهسا
        ۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۴۰
        سلام پس چرا سهمیه آزاد ندارین؟

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ