آرشیو استخدام سازمان دیوان محاسبات سال ۹۸

۴ نظر

خبر ۵ بهمن ۹۸ - اطلاعیه اعلام نتایج آزمون استخدامی سال ۱۳۹۸ دیوان محاسبات کشور 

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور می رساند؛
الف- فهرست اسامی پذیرفته شدگانی که در آزمون کتبی حداقل نمره را کسب نموده اند براساس حروف الفبا در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و سایت دیوان محاسبات کشور به نشانی www.dmk.ir اعلام گردیده است.
ب- فهرست اسامی افراد موضوع بند الف دلیل بر قبولی و استخدام فرد نمی باشد و پذیرفته شدن فرد پس از راستی آزمایی مدارک و مستندات، منطبق با شرایط استخدام و همچنین طی مراحل مصاحبه تخصصی و گزینش متعاقباً اعلام می گردد.
ج- معرفی شدگان می بایست حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰مدارک ذیل را به نشانی تهران – میدان ونک- انتهای خیابان برزیل شرقی – پلاک ۲ صندوق پستی ۱۴۱۵۵۶۴۷۱ یا ۱۵۸۷۵۶۵۱۵ با پست پیشتاز ارسال نمایند :
۱-تصویر مدرک تحصیلی
۲-تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت ( پشت و رو )
۳- تصویر تمام صفحات شناسنامه
۴- تصویر کارت ملی ( پشت و رو )
۵- دو قطعه عکس ۴*۳
۶-تصویر مدارک دال بر ایثارگری ( مختص ایثارگران )
۷- تصویر مدارک دال بر معلولیت ( مختص معلولین )
۸- ارائه مدارک سابقه کاری مرتبط درخواست شده در آگهی استخدامی برای معرفی شدگان رشته شغلی کارشناس فنی – عمران
د- کلیه مدارک ارسال شده با مفاد آگهی استخدامی تطبیق داده خواهد شد و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت؛ ادامه مراحل استخدامی فرد متوقف و نفر ذخیره جایگزین فرد مورد نظر خواهد شد.
ه- به مدارکی که در موعد مقرر ارسال نشده و یا کسری مدارک داشته باشند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
و- بدیهی است صحت و سقم مدارک ارسالی ( مدرک تحصیلی – کارت پایان خدمت – مدرک ایثارگری یا معلولیت ) از مراجع ذیصلاح استعلام می گردد و در صورت عدم تائید مراجع مربوطه، ادامه مراحل استخدامی فرد متوقف و نفر ذخیره جایگزین می گردد.
ز- شرکت کنندگان می توانند اعتراض خود را به صورت مکتوب حداکثر تا ۱۰ روز پس از اعلام نتایج اولیه به نشانی تهران – میدان ونک- انتهای خیابان برزیل شرقی – پلاک ۲ صندوق پستی ۱۴۳۵۷۶۳۸۷۱ دیوان محاسبات کشور، اداره کارگزینی ارسال نمایند.
برای دریافت فهرست اسامی پذیرفته شدگان اینجا را کلیک کنید

خبر ۲۸ آبان ۹۸ -دریافت کارت آزمون استخدام دیوان محاسبات کشور سال ۹۸

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع میرسانیم،لینک دریافت آزمون استخدام دیوان محاسبات کشور سال ۹۸ فعال شد

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۵ آبان ۹۸ - اطلاعیه دیوان محاسبات کشور درباره‌ تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور سال ۱۳۹۸

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور در سال ۱۳۹۸ می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ ۹۸/۰۹/۰۱ در ۱۲ شهرستان کشور برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم­ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

الف‌ - نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز چهارشنبه ۹۸/۰۸/۲۹ بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵ ، ۶ ، ۱۴ ، ۱۵ و ۱۶ کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۹۸/۰۹/۰۱ منحصراً به سایت سازمان سنجش به نشانی فوق قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

۲ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۳- چنانچه عکس روی کارت داوطلب دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می­باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

تذکر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج - آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند «ب» فوق، داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ ۹۸/۰۸/۳۰ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

د- زمان و محل برگزاری آزمون

آزمون کلیه داوطلبان در صبح روز جمعه مورخ ۱/۹/۹۸ برگزار می‌گردد و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه‌) خواهد بود. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج گردیده است.

ه‍‍ - تذکرهای‌ مهم‌

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- در ورودی ِحوزه ­های امتحانی راس‌ ساعت‌ ۸:۰۰ بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۳- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۴- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می‌گردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند،‌ جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.

۶- داوطلبان لازم است درصورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری آزمون برای آنها، نسبت به ارسال درخواست حداکثر تا تاریخ ۹۸/۰۹/۰۷ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند. بدیهی است درخواست های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

در خاتمه اضافه می‌نماید که داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز پنج­شنبه ۹۸/۰۸/۳۰ همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

جدول شماره ۱: شهرستان محل برگزاری آزمون استخدامی دیوان محاسبات در سال ۱۳۹۸

استان نام شهرستان محل برگزاری آزمون استان محل اقامت
آذربایجان شرقی(۱۰) تبریز(۱۰۱۲) کلیه داوطلبان استانهای آذربایجان شرقی(۱۰) و زنجان(۲۲)
آذربایجان غربی(۱۱) ارومیه(۱۱۰۴) کلیه داوطلبان استان آذربایجان غربی (۱۱)
اصفهان(۱۳) اصفهان(۱۳۱۰) کلیه داوطلبان استانهای اصفهان (۱۳)، چهارمحال و بختیاری (۱۷) و یزد (۳۹)
تهران(۱۶) تهران(۱۶۰۷) کلیه داوطلبان استانهای تهران (۱۶)، سمنان (۲۳)، البرز (۴۰) ، مرکزی (۳۶) و قم (۲۷)
خراسان رضوی(۱۹) مشهد(۱۹۶۰) کلیه داوطلبان استانهای خراسان رضوی(۱۹)، خراسان شمالی(۲۰) و خراسان جنوبی(۱۸)
خوزستان(۲۱) اهواز(۲۱۱۲) کلیه داوطلبان استانهای خوزستان(۲۱) و لرستان(۳۴)
فارس(۲۵) شیراز(۲۵۳۶) کلیه داوطلبان استانهای فارس(۲۵)، بوشهر(۱۵) و کهکیلویه و بویراحمد(۳۱)
سیستان و بلوچستان(۲۴) زاهدان (۲۴۱۸) کلیه داوطلبان استان سیستان و بلوچستان(۲۴)
کرمان(۲۹) کرمان(۲۹۴۰) کلیه داوطلبان استانهای کرمان(۲۹) و هرمزگان(۳۷)
کرمانشاه(۳۰) کرمانشاه(۳۰۲۴) کلیه داوطلبان استانهای کرمانشاه (۳۰)، ایلام(۱۴)، کردستان(۲۸) و همدان(۳۸)
گیلان(۳۳) رشت(۳۳۱۳) کلیه داوطلبان استانهای گیلان (۳۳)، اردبیل(۱۲) و قزوین(۲۶)
مازندران(۳۵) ساری(۳۵۲۷) کلیه داوطلبان استانهای مازندران (۳۵) و گلستان(۳۲)جدول شماره ۲: استان و شهرستان محل برگزاری و  نشانی باجه‌های رفع نقص احتمالی کارتهای شرکت درآزمون دیوان محاسبات کشور سال ۱۳۹۸

 
جدول شماره ۲: استان و شهرستان محل برگزاری و نشانی باجه‌های رفع نقص احتمالی کارتهای شرکت درآزمون دیوان محاسبات کشور سال ۱۳۹۸

نام استان محل اقامت نام شهرستان محل برگزاری محل رفع نقص کارت نشانی باجه‌های رفع نقص
آذربایجان شرقی و زنجان تبریز دانشگاه شهید مدنی آذربایجان تبریز تبریز: میدان جهاد( نصف راه) انتهای خیابان ورزش ، پردیس دانشگاهی شهید مدنی تبریز
آذربایجان غربی ارومیه دانشگاه ارومیه ارومیه: خیابان شهید بهشتی، ستاد مرکزی پردیس دانشگاهی دانشگاه ارومیه
اصفهان ، چهار محال و بختیاری و یزد ‌ اصفهان دانشگاه اصفهان اصفهان: میدان آزادی، بلواردانشگاه، درب شمالی دانشگاه –ستاد برگزاری آزمونهای دانشگاه اصفهان
تهران، سمنان ، البرز، مرکزی و قم تهران دانشکده فرهنگ و ارتباطات  دانشگاه سوره تهران: میدان فردوسی ، خیابان انقلاب ، مابین خیابان استاد نجات اللهی و سپهبد قرنی ، بن بست شاهرود
خراسان شمالی خراسان رضوی خراسان جنوبی مشهد دانشگاه فردوسی مشهد مشهد: بلوار وکیل آباد-روبه روی پارک ملت-درب شمالی دانشگاه فردوسی مشهد-مدیریت آموزشی دانشگاه
کرمان  و هرمزگان کرمان دانشکده فنی و حرفه ای شهید  چمران کرمان کرمان: خیابان شهید مصطفی خمینی (ره) (شهاب سابق) ابتدای اتوبان هفت باغ علوی
فارس ، بوشهر وکهگیلویه و بویراحمد شیراز دانشگاه شیراز شیراز: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز
کرمانشاه ، ایلام ، کردستان و همدان کرمانشاه دانشگاه رازی کرمانشاه کرمانشاه: طاق بستان، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی، سازمان مرکزی دانشگاه-اداره آموزش
سیستان و بلوچستان زاهدان دانشگاه سیستان و بلوچستان زاهدان: خیابان دانشگاه-وروی زیباشهر-سازمان مرکزی دانشگاه سیستان و بلوچستان-دفتر معاونت آموزشی دانشگاه
خوزستان و لرستان اهواز دانشگاه شهید چمران اهواز اهواز: بلوار گلستان، جنب پل پنجم، ورودی دانشگاه شهید چمران اهواز
مازندران و گلستان ساری دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری: بلوار خزر، خیابان شهید مطهری (طبرستان)
گیلان، اردبیل و قزوین رشت دانشگاه گیلان رشت: بلوار حافظ، خیابان ملت، روبروی شهر بازی، پردیس دانشگاه گیلان

 

خبر ۷ مهر ۹۸ - شروع ثبت نام آزمون استخدام دیوان محاسبات کشور در سال ۱۳۹۸ 

دیوان محاسبات کشور در نظر دارد نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی به شرح ذیل استخدام نماید:

- ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز یکشنبه مورخ ۰۷/۰۷/۱۳۹۸ لغایت یکشنبه مورخ ۹۸/۰۷/۱۴ به مدت هشت روز انجام می‌پذیرد. لذا کلیه متقاضیان می‌بایست در مهلت مقرر و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و تهیه مدارک مورد نیاز نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 شرایط عمومی

۱- داشتن تابعیت ایران.
۲- التزام به دین مبین اسلام.
۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۴- عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء‌پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تایید مراجع ذیصلاح)
۵- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان‌گردان‌ها.
۶- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم برای آقایان.
توضیح ۱: کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی‌باشد و تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ باشد.
توضیح ۲: ادامه مراحل استخدامی دارندگان کارت معافیت پزشکی، در صورت توفیق در مراحل مربوط پس از تایید پزشک معتمد بلامانع خواهد بود.
۷- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شوند. (طبق تایید مراجع پزشکی)
۸- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، پیمانی و یا بازخرید سایر دستگاه‌های اجرایی باشند.
۹- نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان‌ها، موسسات دولتی و وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی.

شرایط اختصاصی استخدام

۱- دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس. (ملاک تاریخ فارغ التحصیلی ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ می باشد.)
تبصره ۱: رشته تحصیلی مقطع لیسانس افراد با مدرک تحصیلی فوق لیسانس می بایست یکی بوده و یا یکی از رشته های ذکر شده در همان شغل در این فراخوان باشد.
تبصره ۲: افراد شرکت کننده در زمان ثبت نام نباید دانشجو باشند.
تبصره ۳: ادامه تحصیل افراد پذیرفته شده صرفاً از طرق دوره های پودمانی مصوب دیوان محاسبات خواهد بود.
تبصره ۴: افراد دارای مدرک تحصیلی دکتری نمی توانند در این آزمون شرکت کنند.
۲- داشتن معدل ۱۴ و بالاتر در مقاطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس
۳- داشتن حداکثر سن ۲۸ سال تمام برای مقطع کارشناسی ( از تاریخ ۱۳۷۰/۰۹/۰۱ به بعد)
۴- داشتن حداکثر سن ۳۳ سال تمام برای مقطع کارشناسی ارشد ( از تاریخ ۱۳۶۵/۰۹/۰۱ به بعد)
۵- سابقه کار مرتبط در دیوان محاسبات کشور و یا مدت خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می گردد.
۶ -داشتن ۳ سال سابقی کار مفید و مرتبط جهت رشته شغلی کارشناس عمران(۳سال به حداکثر سن اضافی می گردد.)

مراحل ثبت نام

۱- مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور.
۲- تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور.
۳-ارسال عکس: داوطلب می بایست یک قطعه عکس با مشخصات ذیل اسکن و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
۱-۳- عکس ۴*۳ که در سال جاری گرفته شده باشد. ( عکس تمام رخ)
۲-۳- عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.
۳-۳- اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰*۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰ * ۲۰۰ پیکسل باشد.
۴-۳- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لک باشد.
۵-۳- حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.
۶-۳- حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
۷-۳- حتی الامکان عکس ها سیاه و سفید و یا در صورت رنگی بودن زمینه سفید باشد.
تذکر مهم: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برا داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود رخ داده است.تاکید می گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما الصاق نگردد.بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقرارت با وی رفتار خواهد شد.

پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی

داوطلبان لازم است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن ها فعال می باشد.با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ ۳۰۰۰۰۰ ریال نسبت به دریافت سریال ثبت نامی و سپس با مراجعه به بخش مربوط نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۹۸/۰۸/۲۸ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ با توجه به آمار ثبت نام کنندگان به صورت غیر متمرکز، منطقه ای و به طور قطعی برگزار می گردد.

تذکرات:

– به مدرک تحصیلی پایین تر، بالاتر، معادل و رشته های غیر مرتبط ترتیب اثر داده نخواهد شد.
– افرادی که کارمند شاغل سایر سازمان ها و دستگاه های دولتی هستند، می بایست پس از پذیرفته شدن حداکثر تا یکماه نسبت به ارائه استعفا نامه خود به دیوان محاسبات کشور اقدام نمایند.در غیر این صورت نفر بعدی جایگزین خواهد شد.
– سربازان امریه ای که خدمت سربازی را در دیوان محاسبات کشور به پایان رسانده باشند و کارکنان پیمانی، قراردادی و شرکتی دیوان در صورتی که حائز شرایط مندرج در اطلاعیه باشند می توانند در آزمون مربوط به رشته شغلی مورد تصدی شرکت نمایند.
– چنانچه در هریک از مراحل استخدامی برای دیوان محاسبات کشور محرز گردد که متقاضی اقدام به ارئه اطلاعات خلاف واقع نموده، استخدام مشارالیه کان لم یکن تلقی گردیده و متقاضی حق هیچگونه اعتراض نخواهد داشت.

– پس از پذیرفته شدن و نهایی شدن مراحل استخدامی امکان انتقال از استان محل قبولی به استان های دیگر مطلقا امکان پذیر نمی باشد.

سهمیه ها

– ایثارگران داوطلب مشمول قوانین و مقررات مرتبط خواهند بود.
– معلولین عادی به شرط دارا بودن شرایط مندرج در آگهی و کسب حد نصاب لازم به ترتیب نمره مکتسبه از ۳ درصد سهمیه قانونی برخوردار خواهند بود.( معلول عادی فردی است که دارای کارت سازمان بهزیستی باشد و توانایی انجام مشاغل مندرج در جدول شماره ۱ با تایید پزشک معتمد دیوان محاسبات کشور را داشته باشد.)

جدول شماره ۱ – رشته های شغلی آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور

ردیف عنوان و کد رشته شغلی عنوان و کد رشته تحصیلی مقطع تحصیلی جنس تعداد عنوان و کد محل جغرافیایی
۱ حسابرس

حسابداری

حسابرسی

مدیریت صنعتی

مدریریت بازرگانی

مدیریت دولتی

مدریریت مالی

کارشناسی و کارشناسی ارشد مرد ۳۰ نفر ستاد
۶ نفر (برای هر استان) البرز - ایلام - چهارمحال و بختیاری -خراسان جنوبی-خراسان شمالی-خراسان رضوی-
فارس - کهگیلویه و بویراحمد- لرستان-مازندران- یزد
۵ نفر (برای هر استان) زنجان- سیستان و بلوچستان-کرمان- آذربایجان غربی-همدان-سمنان
۴ نفر (برای هر استان) اردبیل- اصفهان- بوشهر-خوزستان-کردستان
۳ نفر (برای هر استان) تهران-قزوین- گیلان-هرمزگان-آذربایجان شرقی-
۲ نفر (برای هر استان) قم- مرکزی- گلستان - کرمانشاه
۲ کارشناس اداری

مدیریت دولتی

مدیریت بازرگانی

مدیریت صنعتی

کارشناسی و کارشناسی اشد مرد-زن ۲ نفر ستاد
۳ کارشناس مالی

حسابداری

حسابرسی

کارشناسی و کارشناسی ارشد مرد-زن ۱ نفر ستاد
۴ کارشناس رسیدگی به شکایات

حقوق

حقوق عمومی

حقوق جزا

حقوق خصوصی

فقه و مبانی حقوق اسلامی

کارشناسی و کارشناسی ارشد مرد-زن ۱ نفر ستاد
۵ دادیار

حقوق

کارشناسی و کارشناسی ارشد مرد-زن ۳ نفر ستاد
۶ کارشناس حقوقی

حقوق

حقوق عمومی

حقوق جزا

حقوق خصوصی

فقه و مبانی حقوق اسلامی

 کارشناسی و کارشناسی ارشد  مرد-زن  ۱ نفر  همدان
۷ کارشناسی فنی-عمران

مهندسی عمران

کارشناسی و کارشناسی ارشد مرد ۱ نفر (برای هر استان) کردستان - سمنان- کرمانشاه
۸ کارشناس حساب

حسابداری

کارشناسی مرد ۳ نفر ستاد

 

مواد آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور به شرح ذیل است :

الف) عمومی

مواد آزمون
کلیه رشته ها

۱ - معارف اسلامی

۲ - ریاضی و آمار مقدماتی
۳ - زبان انگلیسی - عمومی
۴ - اطلاعات عمومی (قانون اساسی و قانون دیوان محاسبات کشور)
۵ - زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش
۶ - فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)

 ب) تخصصی

مواد آزمون
حسابرس کارشناس ۱ - حسابداری مالی
۲ - حسابرسی
۳ - حسابداری دولتی
۴ -قوانین مالی و محاسباتی (قانون محاسبات عمومی، قانون تجارت ، قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون برگزاری مناقصات
۵ -بودجه
۶ - کاربرد نرم افزارها در حسابداری و حسابرسی
۷- زبان تخصصی
کارشناس امور اداری ۱ - مبانی سازمان و مدیریت
۲ - مدریریت منابع انسانی و رفتار سازمانی
۳ - بودجه ریزی دولتی
۴ - آمار و کاربرد آن در مدیریت
۵ - حقوق اداری - تامین اجتماعی و قانون مدیریت خدمات کشوری
۶ - زبان تخصصی
کارشناس مالی ۱ - اصول حسابداری
۲ - حسابداری میانه
۳ - حسابداری دولتی
۴ - مدیریت دولتی
۵ - قوانین مالی و محاسباتی (قانون محاسبات عمومی، قانون تجارت، قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون برگزاری مناقصات)
۶ - بودجه ریزی دولتی
۷- کاربرد کامپیوتر در حسابداری
۸ - زبان تخصصی
کارشناس رسیدگی به شکایات

۱- حقوق مدنی (به استثنای اشخاص خانواده، ارث و وصیت)

۲- حقوق تجارت

۳ - حقوق جزای عمومی

۴ - حقوق جزای اختصاصی (جرایم علیه اموال)

۵ - قوانین مالی و محاسباتی (قانون محاسبات عمومی و قانون برگزاری مناقصات)

۶ - حقوق اداری (قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین نامه های مربوط)

۷ - زبان تخصص

دادیار

۱- حقوق مدنی (به استثنای اشخاص خانواده، ارث و وصیت)

۲- حقوق تجارت

۳ - حقوق جزای عمومی

۴ - حقوق جزای اختصاصی (جرایم علیه اموال)

۵ - قوانین مالی و محاسباتی (قانون محاسبات عمومی و قانون برگزاری مناقصات)

۶ - حقوق اداری (قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین نامه های مربوط)

۷ - زبان تخصصی

کارشناس حقوقی

۱- حقوق مدنی (به استثنای اشخاص خانواده، ارث و وصیت)

۲- حقوق تجارت

۳ - حقوق جزای عمومی

۴ - حقوق جزای اختصاصی (جرایم علیه اموال)

۵ - قوانین مالی و محاسباتی (قانون محاسبات عمومی و قانون برگزاری مناقصات)

۶ - حقوق اداری (قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین نامه های مربوط)

۷ - زبان تخصصی

کارشناس فنی - عمران

۱- مکانیک جامدات (مقاومت مصالح و تحلیل سازه)

۲- مکانیک خاک و پی

۳ - مکانیک سیالات و هیدرولیک

۴ -طراحی سازه های فلزی و بتنی

۵ -اصول مهندسی زلزله

۶ زبان تخصصی 

 کارشناس حساب

۱- حسابداری مالی

۲- حسابرسی

۳ - حسابداری دولتی

۴ - قوانین مالی و محاسباتی (قانون محاسبات عمومی، قانون تجارت، قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون برگزاری مناقصات)

۵ - بودجه

۶ - کاربرد نرم افزارها در حسابداری و حسابرسی

۷ - زبان تخصصی

  برای دانلود شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

دانلود کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی وب سایت «ای استخدام»(کاملترین منبع مطالعاتی برای آزمون استخدامی دیوان محاسبات)
سوالات عمومی اصل دفترچه آزمون های استخدامی سازمان سنجش با پاسخنامه تشریحی (شامل آزمونهای برگزار شده توسط سازمان سنجش به همراه آزمونهای سال ۹۷)

 

آگهی استخدام دیوان محاسبات سال ۹۷

آگهی استخدام دیوان محاسبات کشور سال ۹۵

آگهی استخدام دیوان محاسبات کشور سال ۹۴

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای آرشیو استخدام سازمان دیوان محاسبات سال ۹۸

  • ط
    ط
    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۲۳:۰۵
    دوستانی ک رشته حسابداری قبول شده سال قبل هستین لطفا منابع ک خوندین معرفی کنین
    • ش
      شیدا
      ۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۱۲
      سلام. من دوره قبلی استخدامی دیوان رو نگاه کردم از همین سایت، کارشناس حسابرس فقط مرد استخدام کرده، آیا همیشه همینطوره؟ یا مثلا دوره قبل اینجوری بوده؟
      • س
        سعید
        ۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۳۸
        سلام ازمون استخدامی بعدی دیوان چه زمان برگزار میشه؟
        • S
          Sana
          ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۲۴
          سلام دوستان کارشناس اداری ستاد کسی دعوت به مصاحبه شده؟ لطفا جواب بدین

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ