استخدام دیوان محاسبات کشور سال ۹۴

۱ نظر

استخدام دیوان محاسبات کشور سال ۹۴

اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور اعلام شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون کتبی دیوان محاسبات کشور مورخ ۹۴/۵/۲ به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز به شرح جدول ذیل اعلام می گردد.

جهت دریافت فایل اسامی پذیرفته شدگان اولیه اینجا کلیک کنید

قابل توجه شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان
• اسامی اعلام شده، صرفا پذیرفته شدگان آزمون علمی(کتبی) می باشد. لذا اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از طی مراحل قانونی از جمله انجام مصاحبه تخصصی و گزینش اعلام خواهد شد.
• زمان و مکان انجام مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان اولیه متعاقبا از طریق سایت رسمی دیوان محاسبات کشور اعلام خواهد شد.
• داوطلبان عزیز در صورت هرگونه اعتراض به نتایج اولیه، حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۹۴/۷/۲۵ مراتب اعتراض خود را کتبا و به طور مشخص جهت بررسی و ارائه به سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس تهران، میدان ونک، خیابان برزیل شرقی، دیوان محاسبات کشور، طبقه همکف، دبیرخانه مرکزی( اداره کل امور اداری و پشتیبانی) ارسال نمایند.

دریافت کارت آزمون

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه دیوان محاسبات کشور درباره‌ تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی سال ۱۳۹۴

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور سال ۱۳۹۴ ثبت‌نام نموده‌اند، نظر این داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد:
الف‌ - نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون
کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز چهارشنبه مورخ ۳۱/۴/۹۴ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:
۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶،  ۱۴ و ۱۵ (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، شماره ملی، معدل و سهمیه ایثارگران) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱/۵/۹۴ منحصراً به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتیکه نسبت به بندهای ۳، ۷، ۹، ۱۱،۱۰ و ۱۲ (جنس، استان محل اقامت (بومی داوطلب)، عنوان رشته شغلی مورد تقاضا، محل جغرافیایی خدمت مورد تقاضا، مقطع تحصیلی و عنوان رشته تحصیلی) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده مسوول رفع نقص مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح ذیل مراجعه نمایند.
۲ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده مسوول رفع نقص مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.
۳- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.
ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.
تذکر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی سایت قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.
ج - آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون
نماینده مسوول رفع نقص در روزهای چهارشنبه ۳۱/۴/۹۴ و پنجشنبه ۱/۵/۹۴ صبح از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ در باجه‌ی رفع نقص (محل رفع نقص کارت : دانشگاه سوره ) مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده مسوول رفع نقص کارت می گردند، آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون به شرح ذیل می‌باشد.
آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون :
تهران - خیابان انقلاب – میدان فردوسی – کوچه شاهرود – دانشکده فرهنگ و ارتباطات -  دانشگاه غیرانتفاعی سوره
د‍ ـ تذکرهای‌ مهم‌ :
۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
۲- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌  ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه‌) صبح روز جمعه ۲/۵/۹۴  آغاز می‌گردد.
۳- در ورودی ِحوزه های امتحانی راس‌ ساعت‌ ۸:۰۰ (هشت) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
۴- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند «ه‍» آمده است، رفتار خواهد شد.
۶- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب میگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۹۴/۰۴/۳۰ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه تاریخ ۹۴/۰۵/۰۲ منحصراَ در شهر تهران برگزار خواهد شد.
ساعت شروع برگزاری آزمون و محل برگزاری آزمون در هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

توجه : داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور سال ۹۴ ، می توانند برای ثبت نام ، از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۵ خرداد لغایت سه شنبه ۱۲ خرداد از طریق همین سایت اقدام نمایند.

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور در سال ۱۳۹۴ می‌رساند، که ثبت‌نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.orgاز روز یکشنبه مورخ ۹۴/۰۳/۰۳ آغاز و در روز یکشنبه مورخ ۹۴/۰۳/۱۰ پایان می‌پذیرد. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.
شرایط عمومی استخدام
۱- داشتن تابعیت ایران.
۲- تدین به دین اسلام.
۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۴- عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تایید مراجع ذیصلاح)
۵- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردانها.
۶- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم (غیر پزشکی) برای آقایان.
توضیح ۱: کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد و تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از ۹۴/۰۵/۰۲ باشد.
توضیح ۲: ادامه مراحل استخدامی دارندگان کارت معافیت دائم پزشکی، در صورت توفیق در مراحل مربوط پس از تایید پزشک بلامانع خواهد بود.
۷- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شوند. (طبق تایید مراجع پزشکی)
۸- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت، پیمانی و یا بازخرید سایر دستگاههای اجرایی باشند.
۹- نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان ها، موسسات دولتی و وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی.
شرایط اختصاصی استخدام
۱- داشتن حداکثر سن ۳۵ سال تمام تا تاریخ ۹۴/۰۵/۰۲ در مقطع کارشناسی (متولدین ۵۹/۰۵/۰۱ به بعد).
۲- داشتن حداکثر سن ۳۸ سال تمام تا تاریخ ۹۴/۰۵/۰۲ در مقطع کارشناسی ارشد (متولدین ۵۶/۰۵/۰۱ به بعد).
۳- داشتن حداکثر سن ۴۰ سال تمام تا تاریخ ۹۴/۰۵/۰۲ در مقطع دکتری (متولدین ۵۴/۰۵/۰۱ به بعد).
مراحل ثبت نام:
۱- مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور.
۲- تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور
۳- ارسال عکس: داوطلب می بایست یک قطعه عکس با مشخصات ذیل اسکن و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد.(عکس تمام رخ)
عکس اسکن شده باید با فرمت JPG باشد.
اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل باشد.
تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هر گونه لکه باشد.
حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.
حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
حتی الامکان عکس ها سیاه و سفید و یا در صورت رنگی بودن دارای زمینه سفید باشد.
پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی
داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ ۱۶۰.۰۰۰ (یکصد و شصت هزار) ریال نسبت به دریافت سریال ثبت نامی اقدام وسپس بامراجعه به بخش مربوط نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون :
کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۹۴/۰۴/۳۰ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه تاریخ ۹۴/۰۵/۰۲ منحصراَ در شهر تهران برگزار خواهد شد.
ساعت شروع برگزاری آزمون و محل برگزاری آزمون در هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
تذکرات
۱- سهمیه استخدامی به داوطلبان بومی (با توجه به استانهای محل جغرافیایی خدمت مندرج در جدول رشته‌های شغلی) تعلق دارد.
- به مدارک تحصیلی پایین تر، معادل و رشته های غیر مرتبط ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- داوطلبان نباید استخدام رسمی و پیمانی سایر دستگاه های دولتی باشند.
- ایثارگران محترم (براساس قانون جامع ایثارگران) در صورت کسب حد نصاب نمره قبولی در آزمون از اولویت برخوردار خواهند بود.
- سربازان امریه‌ای که خدمت سربازی را در دیوان محاسبات کشور به پایان رسانیده باشند و کارکنان شاغل پیمانی موقت دیوان در صورتیکه حائز شرایط مندرج در اطلاعیه باشند می توانند در آزمون مربوط به رشته شغلی مورد تصدی شرکت نمایند.
- با توجه به اینکه پذیرش داوطلبان براساس استان محل سکونت صورت می‌گیرد لذا متقاضیان غیر بومی حق انتخاب استانی غیر از استان محل سکونت خود را ندارند.
- مواد آزمون در هر رشته شغلی بشرح ذیل اعلام میگردد:
آزمون عمومی ـ مشترک برای کلیه رشته­ های شغلی:
۱-معارف اسلامی ۲-ریاضی وآمارمقدماتی ۳-زبان انگلیسی عمومی ۴-مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی ۵-زبان وادبیات فارسی ۶-فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه I.C.D.L)

دانلود نمونه سوالات عمومی دستگاههای اجرایی کشور (مناسب دیوان محاسبات کشور)

آزمون تخصصی
الف-آزمون تخصصی رشته شغلی حسابرس:
۱-حسابداری دولتی ۲-اصول حسابرسی ۳-اصول حسابداری ۴-قوانین مالی و محاسباتی (از جمله قانون دیوان محاسبات، محاسبات عمومی، قانون تجارت) ۵-ریاضی وآمارکاربردی ۶-زبان تخصصی
ب-آزمون تخصصی رشته شغلی کارشناس بودجه و تشکیلات :
۱-حقوق اداری ۲-مدیریت منابع انسانی ۳-مبانی سازمان و مدیریت ۴- قانون دیوان محاسبات کشور ۵- قانون محاسبات عمومی ۶-زبان تخصصی

دانلود نمونه سوالات تخصصی دستگاههای اجرایی کشور (مناسب دیوان محاسبات کشور)

- چنانچه در هر یک از مراحل استخدامی برای دیوان محاسبات کشور محرز گردد که متقاضی اقدام به ارائه اطلاعات خلاف واقع نموده استخدام وی کان لم یکن تلقی گردیده و متقاضی حق هیچگونه اعتراض نخواهد داشت.
جدول رشته های شغلی آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور

ردیف رشته شغلی رشته تحصیلی حداقل معدل تعداد مورد نیازبه ازای هراستان (زن – مرد) محل جغرافیایی خدمت
      ۱       حسابرس ۲۰۰۱     دارا بودن دانشنامه کارشناسی و بالاتر در یکی از رشته های حسابرسی(۲۰۱) – حسابداری(۲۰۲) -مدیریت بازرگانی (۲۰۳)- مدیریت مالی (۲۰۴)       ۱۵ ۱۸ تهران (ستاد مرکز)-(۴۱)
۵ استان البرز-(۴۰)
۴ خوزستان (۲۱)- آذربایجان غربی (۱۱)-خراسان شمالی(۲۰)
۳ تهران(۱۶)- فارس (۲۵)– مازندران(۳۵)- هرمزگان(۳۷)- سیستان و بلوچستان (۲۴)– چهارمحال و بختیاری (۱۷)– کهگیلویه و بویراحمد(۳۱)- سمنان (۲۳)
۲ مرکزی (۳۶)- قزوین (۲۶)– یزد (۳۹)– خراسان جنوبی(۱۸) –کرمانشاه(۳۰)
۱ گیلان(۳۳) – اصفهان (۱۳)– کرمان (۲۹)– بوشهر (۱۵)– کردستان (۲۸)– اردبیل (۱۲)– لرستان(۳۴) –  آذربایجان شرقی (۱۰)- ایلام(۱۴) – قم(۲۷)
  ۲ کارشناس بودجه و تشکیلات ۲۰۰۲ دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته      مدیریت دولتی (۲۰۵)   ۱۵   ۲   تهران (ستاد مرکز) (۴۱)

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای استخدام دیوان محاسبات کشور سال ۹۴

  • م
    محمدرضا
    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۹:۰۳
    منظور از معدل لیسانس و فوق لیسانس ۱۴ باید تو هر دو مقطع معدلمون ۱۴ باشه یا اخرین مقطع، ممنونم میشم راهنمایی بفرمایید

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ