آخرین مهلت ثبت‌نام در فراخوان امریه وزارت علوم اعلام شد

به گزارش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این وزارتخانه بر اساس مجوزهای اخذ شده، در راستای تکمیل سهمیه نیروی امریه خود از بین داوطلبان واجد دارای شرایط، به‌صورت امریه خدمت سربازی در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در رشته‌های مورد نیاز دعوت به همکاری ‌می‌کند.


تمام مشمولانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی باشند، ضمن رعایت ضوابط تعیین شده ثبت نام کنند و چنانچه تعداد متقاضیان واجد شرایط مازاد بر تعداد سهمیه واگذار شده باشد، از بین افراد با توجه به شرط معدل، مصاحبه، تخصص‌های خاص و ... نفرات برگزیده معرفی شوند.
به کار گیری مشمولین وظیفه در خارج از محل سکونت ممنوع است و در صورت درخواست متقاضی، ارائه تعهد کتبی و نیاز آن دانشگاه یا موسسه پژوهشی و همچنین نبودن تقاضا در شهرستان مورد نظر، بلامانع بوده که در این صورت شرایط فرد بومی برای متقاضی لحاظ خواهد شد.
فرایند ثبت نام تا ۲۰ فروردین ماه جاری ادامه دارد؛ نتایج اولیه ۲۶ فروردین از طریق سامانه امریه وزارت علوم به نشانی اینترنتی www.amriye.msrt.ir اعلام می‌شود.
داوطلبان باید دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد(با معدل ۱۵) یا دکتری تخصصی(با معدل ۱۶) در رشته های تحصیلی مورد نیاز باشند.
داشتن سابقه ۶ ماهه فعالیت در آزمایشگاه به عنوان دستیار آزمایشگاه یا همکاری ۶ ماهه در انجام یک پروژه ارتباط با جامعه و صنعت از دیگر شرایط پذیرش متقاضیان امریه وزارت علوم است.
اعزام‌ها نیز از اول تیرماه ۹۹ آغاز خواهد شد.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ