«فوق‌العاده مناطق درگیر» برای فرهنگیان مشمول به‌زودی پرداخت می‌شود

۱ نظر

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: «فوق‌العاده مناطق درگیر» برای فرهنگیان مشمول به‌زودی پرداخت می‌شود.

علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در واکنش به درخواست مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» درباره «حق مناطق جنگی فرهنگیان» اظهار کرد: ۳ فوق‌العاده در این خصوص داریم که مناطق مرزی و مناطق جنگی دقیقاً بر اساس مصوبه دولت و مناطقی که وزارت کشور اعلام کرده در تمام شهرستان‌ها و استان‌ها پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بحث درباره فوق‌العاده مناطق درگیر است که طبق قانون این منطقه درگیر خاص کارکنان نیروهای مسلح است و سایر دستگاه‌های اجرایی نباید استفاده کنند اما برخی دستگاه‌ها انجام دادند.

الهیار ترکمن افزود: برای اینکه مشکل سختی کار پیش نیاید، در حال گرفتن مجوزهای لازم هستیم و بعد از کسب مجوزها، به‌زودی فوق‌العاده مناطق درگیر را برای آنها که مشمول می‌شوند، پرداخت می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای «فوق‌العاده مناطق درگیر» برای فرهنگیان مشمول به‌زودی پرداخت می‌شود

  • ک
    کورش
    ۳ بهمن ۱۳۹۷، ۰۸:۴۶
    بیمه جوابگو باشد چرا برای خدماتی که افراد آزاد با پرداخت 265هزار تومان حق بیمه ایرانیان در سال بیمه میشوند کارمند دولت باید ماهیانه 60تا70هزار تومان بپردازد و این آیا وجهه قانونی دارد که حق بیمه با هر نوع افزایشی در حکم کارمندان افزایش پیدا میکن.مگر خدمات ارتقا می یابد .مگر نباید حق بیمه مقدار ثابتی بین بیمه گذار و سازمان به صورت ثابت و تعریف شده ماهیانه باشد

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ