رتبهبندی معلمان بعد از اتمام مهلت جدید برای ثبت نام از روز گذشته وارد فاز نهایی شد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در تازهترین تحولات مربوط به نظام رتبهبندی معلمان، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که معلمان جدیدالاستخدام سال ۱۴۰۴ تا پایان روز دوشنبه ۵ آبانماه فرصت داشتند برای ثبتنام اولیه در سامانه رتبهبندی اقدام کنند.
این مرحله شامل فارغالتحصیلان دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی است که از تاریخ اول مهر ۱۴۰۴ در مدارس مشغول به کار شدهاند.
اخبار فرهنگیان و معلمان (کلیه اخبار)
پیشنهاد افزایش ضریب حقالتدریس معلمان
جذب معلمان غیر رسمی زنجان منوط به صدور مجوز می باشد
ساعات تدریس هفتگی معاونان مدارس و فرهنگیان بازنشسته اعلام شد
ممنوعیت به کار گیری نیروی جدید «حق التدریس» و «آموزشیار نهضت»
پیگیری برای ایجاد «مسیر ویژه» استخدام نیروهای قراردادی در آموزش و پرورش
پرداخت بیمه ۳۰ روزه به معلمان مدارس غیردولتی اجباری شد!
پیگیری برای بکارگیری نیروهای قراردادی در مدارس دولتی
توضیحات سخنگوی آموزش و پرورش درباره معوقات رتبهبندی فرهنگیان
جزئیات جدید از آیین نامه رتبه بندی فرهنگیان و بازنشستگان
لزوم صدور مجوزهای لازم برای تعیین تکلیف معلمان حق التدریس
آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه بندی فرهنگیان
توضیحات سخنگوی آموزش و پرورش درباره معوقات رتبهبندی فرهنگیان
جزئیات جدید از آیین نامه رتبه بندی فرهنگیان و بازنشستگان
توضیحات سخنگوی آموزش و پرورش درباره معوقات رتبهبندی فرهنگیان
امکان بارگذاری مدارک رتبه بندی برای تمام فرهنگیان
تعیین تکلیف معوقات رتبهبندی در بودجه ۱۴۰۵
خبر تسویه معوقات رتبه بندی سال ۱۴۰۰
میزان افزایش حقوق معلمان با ارتقای هر رتبه
آثار رتبهبندی معلمان هنوز کاملا نمایان نشده
از چالشهای رتبهبندی تا ضعف معیشت معلمان
صدور ارتقای احکام ۲۰۰ هزار معلم در سال ۱۴۰۵