وزیر آموزش و پرورش گفت: جلسات مشترکی را با سازمان امور اداری و استخدامی جهت جذب نیرو برگزار کرده ایم و به محض اینکه به نتیجه برسیم، اعلام خواهیم کرد.
علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش در گفتوگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری برنا در خصوص کمبود معلم در مدارس و همچنین استخدام معلم، گفت: سالانه ۴۰ الی ۵۰ هزار نفر از همکاران بازنشسته میشوند. در حال حاضر با سازمان امور اداری و استخدامی آمار قطعی بازنشستگان و نیازهایی که داریم را بررسی کرده ایم و قرار است این سازمان مجوزهای لازم را بر اساس استاندارها و شاخصهای خود به آموزش و پرورش اعلام میکنند.
وی اظهار کرد: جلسات مشترک ما با سازمان امور اداری و استخدامی در حال برگزاری است و به محض اینکه به نتیجه برسیم اعلام خواهیم کرد.
اخبار لحظه به لحظه آموزش و پرورش
ادامه پیگیری برای دریافت مجوزهای جدید استخدامی در آموزشوپرورش
کمبود معلم، مهمترین چالش نظام آموزش مازندران
جبران کمبود معلم با ترکیب جذب نیروهای جدید و ظرفیت بازنشستگان
دولت وضعیت استخدامی معلمان را تعیین تکلیف کند
جبران کمبود نیرو در حوزه تربیتبدنی و سلامت
مشکل کمبود معلم در مهر امسال نداریم
پیشنهاد استفاده از نیروهای نهضتی به عنوان حق التدریس
پیگیری مجوزهای استخدامی آموزشوپرورش
تاثیرقطعی سوابق تحصیلی در کنکور
پیشنهاد افزایش ضریب حقالتدریس معلمان