آرشیو استخدام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

آرشیو استخدام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

 

شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس
آخرین اخبار استخدامی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس


زمان آزمون استخدام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

زمان آزمون استخدامی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۱۹ الی ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس  ۳۰ بهمن الی ۲ اسفند ۱۴۰۲ است.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس هنوز اعلام نشده است.

دریافت کارت آزمون استخدام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

متقاضیان محترم آزمون استخدام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس می‌توانید از طریق کلید زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۰ بهمن الی ۲ اسفند ۱۴۰۲ است.
  • زمان برگزاری آزمون: ۳  اسفند ۱۴۰۲

اطلاعیه مربوطه و ملاحظات مربوط به جلسه آزمون نیز پس از اطلاع‌رسانی از سوی متولیان آزمون، در این صفحه قرار خواهد گرفت.

نحوه استخدام پتروشیمی خلیج فارس چگونه است؟

 شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس متشکل از شرکت‌های تولیدی، مهندسی، بازرگانی، سرمایه‌گذاری، آموزشی و خدماتی به عنوان بزرگترین هلدینگ تخصصی پتروشیمی کشور شناخته می‌شود. استخدام در شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از طریق شرکت و کسب موفقیت در آزمون‌های کتبی (عمومی و تخصصی)، مصاحبه تخصصی- رفتاری مطابق با قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی انجام می‌شود. علاقه‌مندان و افراد واجد شرایط برای استخدام در پتروشیمی خلیج فارس در سال ۱۴۰۲می‌توانند برای ثبت نام در آزمون استخدامی این شرکت، فرم استخدام  پتروشیمی خلیج فارس را پس از مطالعه «شرایط عمومی و اختصاصی» و با کلیک بر روی کلید «ثبت نام» مشاهده کنند.
در آخرین آزمون استخدامی این پتروشیمی، آگهی استخدامی شرکت‌های پالایش گاز بید‌بلند (بهبهان)، پتروشیمی صدف (بوشهر)، پتروشیمی ارغوان گستر ایلام و پتروشیمی ارومیه منتشر شد. ثبت نام در این آزمون از ۱۷ الی ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ انجام می‌شود و داوطلبان در ۹شهریور ۱۴۰۲ در مرحله کتبی به رقابت خواهند پرداخت. افراد دارای مدرک تحصیلی دیپلم،کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های متعدد مندرج در دفترچه آزمون و با توجه به شرایط سنی مجاز برای ثبت نام   می‌توانند در این آزمون ثبت نام کنند. افراد بومی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از امتیازات ویژه برای استخدام در این شرکت پتروشیمی برخوردارند. برای مشاهده تعریف فرد بومی، «پرسش‌های متداول» را بخوانید.
برخی از رشته‌های تحصیلی مجاز در این آزمون عبارتند از: مهندسی‌های برق، مکانیک، شیمی، صنایع و کامپیوتر. همچنین دارندگان مدرک رشته‌های حسابداری، حقوق و علوم تغذیه نیز می‌توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند. برای مشاهده کامل رشته‌ها و گرایش‌های مجاز، متن آگهی را مطالعه کنید. در آنجا اطلاعاتی درباره حداقل معدل، تعداد افراد مورد نیاز و جنسیت‌های قابل پذیرش به تفکیک رشته موجود است.
برای موفقیت در این آزمون پیشنهاد می‌شود بسته‌های ویژه «ای استخدام» شامل «کتاب جامع تست»، «کتاب جامع مصاحبه» و «سوالات و بسته‌های ویژه آزمون پتروشیمی‌ها» را مشاهده کنید.

 

منابع مطالعاتی آزمون استخدامی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

دارا بودن منابع مطالعاتی متناسب با رشته شغلی در آزمون استخدامی یکی از نیازهای تمام شرکت کنندگان آزمون استخدامی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس است. به همین منظور متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه منابع مطالعاتی ، نسبت به مشاهده منابع مطالعاتی پیشنهادی پرتکرار برای این آزمون اقدام نمایید.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

سوالات متداول

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ