فراخوان اعزام مشمولان در بهمن ۱۴۰۱ 

۱ نظر

به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، سرهنگ حسینی گفت: مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی، دیپلم و زیر دیپلم که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ ۱ بهمن ۱۴۰۱ هستند باید ۷ صبح روز شنبه ۱ بهمن با در دست داشتن اوراق مربوط به اعزام از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون ،برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی حضور یابند تا به خدمت سربازی اعزام شوند.


وی افزود: با توجه به اینکه برگه اعزام مشمولان توسط پست به آدرس مشمولان ارسال نمی‌شود بنابراین مشمولان برای دریافت معرفی نامه می‌توانند از تاریخ ۲۷ دی به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ استان مراجعه کنند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: اعزام مشمولان در تاریخ‌های ذکر شده، براساس طرح فاصله گذاری و انجام تمامی تمهیدات بهداشتی و غربالگری در بدو ورود مشمولان به وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش انجام می‌شود.
سرهنگ سید احمد حسینی با اشاره به اینکه در صورت مشاهده مشمولی که مشکوک به بیماری است از اعزام وی خودداری می‌شود، افزود: مشمولان باید ۲ نوبت واکسن کرونا را تزریق کرده باشند و کارت دیجیتال واکسن باید در روز اعزام همراه داشته باشند.
وی گفت: مشمولانی که در مهلت تعیین شده برای اعزام به خدمت مراجعه نکنند؛ برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی، با محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام، عدم دریافت مستمری از سازمان‌های دولتی و وابسته و نهاد‌های قانونی، عدم صدور پروانه کسب مواجه خواهند شد.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود: طبق ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح تا ۳ ماه باشد، ۹۰ روزاضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح بیشتر از ۳ ماه باشد تا ۱۸۰ روز اضافه خدمت خواهند داشت، همچنین مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیش از یکسال باشد علاوه بر ۶ ماه اضافه خدمت، مشمول فراری نیز محسوب شده و به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰  از آخرین اخبار مطلع شوند.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار آخرین اخبار از نحوه خرید خدمت سربازی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای فراخوان اعزام مشمولان در بهمن ۱۴۰۱ 

  • A
    ALI
    ۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۴۶
    اصلاح ساختار سربازی

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ