برگزاری آزمون استخدامی معلمان در ۲۲ مهر

۴۱ نظر

وزیر آموزش و پرورش گفت:هم اکنون پایگاه اصلی الکترونیکی آموزش و پرورش به پنجره دولت متصل شده است و خدمات سایر معاونت‌ها نیز باید به این درگاه متصل شود.

نوری گفت: سازمان امور استخدامی برای آمادگی زیر ساخت برگزاری آزمون استخدامی در تلاش است و قرار بر این بود که این آزمون ۲۲ مهر برگزار شود. اما ممکن است که سازمان استخدامی دیرتر جواب دهد و مجبور شویم این امتحان را پایان مهر برگزار کنیم. اگر هر زمانی مجوز برگزاری آن داده شود آزمون برگزار می شود.

او ادامه داد: برای فوق العاده رتبه بندی معلمان بخشی از آن را به خزانه فرستادیم و امیدواریم هر چه سریعتر پرداخت شود.

او گفت: برای پاداش پایان خدمت بازنشسته‌ها نیز صحبت‌هایی شد و به هیئت دولت هم مطرح کرده ایم که امیدواریم کامل پرداخت شود و از همکاران به دلیل دیر شدن این موضوع عذرخواهی می‌کنیم.

او گفت: ۲۰ درصد این پاداش به خزانه برای پرداخت فرستاده شده است و بخش دیگر هم فرستاده خواهد شد. البته فردا صبح در این خصوص جلسه‌ای نیز برگزار خواهد شد.

نوری درباره شبکه توزیع کتب درسی گفت:دانش اموزانی که ثبت نام کرده اند و آدرس منزل را داده اند باید کتب درسی را دریافت کرده باشند، البته امسال کتاب‌های درسی با تیراژ بسیار خوبی چاپ شد و جا‌هایی که مشکل وجود دارد باید عنوان شود تا به هر شکلی که می‌توانیم کتاب‌ها را به دانش آموزان برسانیم.

وزیر اموزش و پرورش بیان کرد: البته تعدای مخصوصا از هنرستانی‌ها و پایه دهمی هنوز در سامانه ثبت نام نکرده اند، که درخواست می‌کنیم ثبت نام خود را انجام دهند تا هرچه سریعتر کتاب را دریافت کنند.

او درباره سرویس مدارس هم گفت: با تعدیل نرخ سرویس‌های مدارس برخی پیمانکاران به این نرخ تمکین نکردند و برای حل این مشکل با تاکسیرانی صحبت کرده ایم و قرار است ۴ هزار تاکسی در اختیار مدارس قرار گیرد.

نوری درباره کمبود سرایداران در مدارس نیز گفت: با معاون اول رئیس جمهور صحبت کرده ایم که امسال ۱۰ هزار سرایدار جدید در مدارس استخدام می‌شوند.

وی درباره توزیع تغذیه رایگان به دانش آموزان نیز گفت: اعتبار اجرای این طرح به ۵ استان ابلاغ شده و اعتبار بقیه استان‌ها نیز در هفته آینده تامین می‌شود.

نوری با اشاره به کمبود معلم در برخی از مدارس گفت: به مدیران آموزش و پرورش گفته ام که کلاس هر مدرسه‌ای معلم ندارد سریعتر برایشان معلم تعیین شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره تعدیل معلمان خرید خدمات گفت: در برخی از استان‌ها با مازاد معلم خرید خدمات مواجه شدیم و نتوانستیم آنان را به کار بگیریم، ولی در شرف هستیم درمناطقی که کمبود معلم داریم از آن‌ها استفاده کنیم.

نوری افزود: معلمانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته شده و دوره‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان را گذرانده اند، از اول مهر در آموزش و پرورش استخدام شده اند.

نوری درباره اتصال آموزش و پرورش به پنجره واحد دولت الکترونیک نیز گفت: آموزش و پرورش به درگاه اول این پنجره ورود پیدا کرده است و قرار شد که خدماتی که منجر به کسب و کار می‌شود به پنجره واحد متصل کنیم.

او گفت: هم اکنون پایگاه اصلی الکترونیکی آموزش و پرورش به پنجره دولت متصل شده است و خدمات سایر معاونت‌ها نیز باید به این درگاه متصل شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده صفحه استخدام لحظه به لحظه آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴۱ نظر برای برگزاری آزمون استخدامی معلمان در ۲۲ مهر

  • م
    محمدرضا
    ۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۲۴
    سلام
    لطفا خبر موثقی بگیرید که آزمون امسال برگزار میشه
    و ما را ازین بلاتکلیفی در بیارید؟
    • م
      محمد رضا
      ۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۲۳
      سلام
      آیا آزمون ماده ی 28 امسال برگزار میشه؟
      و منابع آزمون چی است
      • س
        سعید خراسانی
        ۱۰ آذر ۱۴۰۱، ۲۳:۵۱
        سلام دوستان من معدل لیسانسم 13 شاید کمترم بشه خب برق خوندم کارم هم میکردم هنوز نرفتم تسویه شرط معدل داره ؟
        • ن
          نیلوفر بابایی
          ۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۲۳:۰۴
          سلام بنده لیسانس مدیریت آموزشی دارم و 28سال دارم خواستم بدانم میتوانم برای معلمی ثبت نام کنم و هنوز زمان برای ثبت نام دارم . با تشکر
          • K
            Kop
            ۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۲۳
            سلام من لیسانس مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر خوندم آیا میتونم برای معلمی شرکت کنم
            لطفاً جواب بدید
            و زمان ثبت نام و آزمون چه وقت می‌باشد.
            • پشتیبان سه
              ۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۳۰
              با سلام
              کاربر عزیز هنوز جزئیات این آزمون اعلام نشده است در صورت اعلام در اسرع وقت در سایت اطلاع رسانی خواهد شد
              با تشکر
              • ن
                ناشناس
                ۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۱۹
                سلام،
                سوال تان را در صفحه ی آموزش و پرورش بپرسید، آنجا هم رشته ای تان هستند، جواب می دهند.
                • K
                  Kop
                  ۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۵۶
                  آدرس سایت بهم بده لطفاً
              • م
                مهلا
                ۳ آبان ۱۴۰۱، ۲۱:۳۶
                با سلام من کارنامه سبز ازمون استخدامی 1400 هستم ک رد ‌شدم الان باخبر ‌شدم ک رقیبم ک قبول شده بود از روند استخدام انصراف داده و من نفر دوم رشته تک ظرفیتی هستم حالا چطور پیگیر این مسئله باشم؟ ایا بجای نفر اول که انصراف داده من رو جایگزین میکنند؟
                • ن
                  ناامید
                  ۴ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۴۰
                  سلام فکر کنم اگه لازم باشه خودشون بهتون زنگ میزنن بازم از اداره سوال کنید برای چی وقتی نمی‌خوان میان نمیزارن بقیه استفاده کنن

                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                ثبت پاسخ