خبر زمان ثبت نام دهمین آزمون استخدامی فراگیر در نیمه دوم سال جاری

۲ نظر

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: در نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی که حدود سه برابر ظرفیت پیش بینی شده است، ۱۰۲۱ نفر در دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی جذب خواهند شد که برای این منظور نیز سه برابر ظرفیت اعلامی برای مصاحبه دعوت می‌شوند.

به گزارش بازار کار به نقل از ایسنا، حیدر فتح زاده اظهار کرد: با توجه به برگزاری آزمون مرحله اول استخدامی دستگاه های اجرایی که امسال برگزار شد حدود ۱۰۲۱ نفر برای آموزش و پرورش استان در پایه های ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان استخدام و تعدادی نیز جذب دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه تبریز شدند.

وی همچنین افزود: در سالجاری ۱۴۰۰ نفر کارمند شرکتی و قراردادی دستگاه های اجرایی استان بعد از تبدیل وضعیت به استخدام رسمی دستگاه‌های اجرایی در آمدند که این تعداد تبدیل وضعیت غیر از تبدیل وضعیت بخش ایثارگرانی هستند که جذب دستگاه‌های اجرایی شدند.

فتح زاده در ادامه به برگزاری نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی برای حدود ۴۵ دستگاه اجرایی استان در روز جمعه اشاره کرد و افزود: بخشی از این آزمون مربوط به آموزش و پرورش بود که حدود ۲ ماه پیش برگزار شد و روز جمعه ۳۱ تیرماه نیز با حضور ۹۶۳۹ نفر شرکت کننده در این آزمون باهم به رقابت پرداختند.

وی گفت: طبق آخرین آمار تاکنون ۱۰۵ هزار و ۴۲۱ کارمند دستگاه اجرایی استان در سامانه کارمند ایران ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۱ درصد تحصیلات کارشناسی ارشد، ۵.۶ دکترا و حدود ۵۴ درصد کارشناس و مابقی فوق دیپلم و پایین‌تر هستند.

فتح زاده افزود: کلیه افرادی که می‌خواهند به استخدام بدنه اداری کشور وارد شوند باید در این آزمون‌ها شرکت کنند و در نیمه دوم سالجاری نیز ثبت نام مرحله دهم آزمون استخدامی کشور آغاز و زمان احتمالی برگزاری آزمون نیز اسفندماه سالجاری یا اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

وی در ادامه از میزبانی سالم و مناسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در برگزاری نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی تقدیر کرد و افزود: در این واحد دانشگاهی تاکنون شش آزمون برگزار گردیده است که از این تعداد سه مورد آزمون های استخدامی دولت(مراحل ۷ و۸ و ۹) می باشد که جا دارد از مجموعه عوامل اجرایی این واحد دانشگاه که در برگزاری هرچه باشکوهترو سالم این آزمون‌ها خصوصا در دوران کرونا که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام شد قدردانی کنیم.

فتح زاده در پایان نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را در مهارت آموزی، فناوری و توسعه بخش خصوصی و کسب و کار مهم عنوان کرد و افزود: با توجه به تغییرات هرم سنی و ساختار نظام اداری که در کشور اتفاق افتاده است مهارت آموزی، توسعه بخش کسب و کار و فناوری در بین دانش آموختگان مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها علاوه بر کاهش تعداد شرکت کنندگان در آزمون‌های استخدامی می تواند زمینه توسعه بخش خصوصی و کسب و کار، فناوری و مهارت در جامعه را فراهم کند.

منبع : خبرگزاری ایسنا

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای خبر زمان ثبت نام دهمین آزمون استخدامی فراگیر در نیمه دوم سال جاری

  • ز
    زینب
    ۸ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۰۲
    سلام دهمین ازمون اسخدامی اموزش و پرورش کی برگزار میشه ؟
    • مشاور «ای استخدام»
      ۸ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۱۰
      کاربر عزیز
      فعلا خبر معتبر و تاریخ قطعی اعلام نشده در صورت اعلام هر گونه خبر در مورد شرایط استخدام جدید آموزش و پرورش در اسرع وقت در همین صفحه اطلاع رسانی خواهیم نمود.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ