اطلاعیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

۱۴۷۹ نظر

اطلاعیه‌های پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

شهرستان‌های استان تهران

 

ضمن تبریک به کاربران قبول شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان شهرستان‌های استان تهران، تمامی اطلاعیه‌های استانی به منظور انجام فرآیندهای استخدامی شامل اطلاعیه‌های اولیه، زمان ارسال مدارک، زمان تشکیل جلسه ارزیابی و... در این صفحه درج می‌شود. به همین منظور کافی‌است از طریق فهرست مطالب این صفحه در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های استانی خود قرار گیرید.

 

 

 

خبر ۲ آذر ۱۴۰۲-اطلاعیه مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ ویژه سهمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با توجه به اعلام نتایج اسامی افراد در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲، سهمیه اداره کل شهرستانهای استان تهران به اطلاع می‌رساند، ضمن مطالعه دقیق موارد ذکر شده در بند‌های ذیل، اقدام شود؛

۱-افرادی که در مرحله چند برابر ظرفیت آزمون دبیری و هنر آموزی سال جاری، جز سهمیه اداره کل شهرستان‌های استان تهران بوده‌اند و پرونده تشکیل داده نیازی به تشکیل پرونده مجدد ندارند و در صورت تغییر در منطقه بومی، مدارک و مستندات مربوط به امتیاز بومی خود را، در روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۹/۴ تحویل واحد استخدام اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران (واقع در تهران، بزرگراه بعثت، خیابان شهید صابونیان، خیابان شهید سمیعی روبروی درب شمالی پارک بعثت ) دهند.


۲-افرادی که در مرحله چند برابر ظرفیت آزمون دبیری و هنرآموزی در سال جاری ، در سایر استان‌های کشور تشکیل پرونده داده و مصاحبه شده‌اند، نیازی به مراجعه و تشکیل پرونده مجدد نداشته و صرفا مدارک بومی خود را در روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۹/۴ تحویل واحد استخدام اداره کل شهرستانهای استان تهران (واقع در تهران، بزرگراه بعثت،خیابان شهید صابونیان، خیابان شهید سمیعی، روبروی درب شمالی پارک بعثت) نمایند و افرادی که از امتیاز بومی استفاده نکرده‌اند، نیازی به حضور در این کل نمی‌باشد.


۳-افرادی که تاکنون در این اداره کل و یا هیچ کدام ازسایر استان‌ها نسبت به تشکیل پرونده اقدام ننموده‌اند و طی بررسی مجدد امتیازها به این اداره کل معرفی شده‌اند، مطابق با لیست پیوست در روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۲/۹/۵ (راس ساعت اعلام شده) به مرکز تشکیل پرونده واقع در (تهران، شهرری، خیابان غیوری شمالی، کوچه شهید حسن زاده پلاک ۵۱ پژوهشسرای دانش‌آموزی رازی) مراجعه کنند.


نکته مهم: مقتضی است قبل از حضور در مرکز تشکیل پرونده نسبت به تهیه و چاپ فرم‌های مورد نیاز (پیوست این اطلاعیه) اقدام کنند.


شایان ذکر است با توجه به محدودیت فضا از آوردن همراه خودداری شود.

۱-پرینت کارنامه قبولی در آزمون به صورت خوانا و واضح
۲-سه قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی-کدملی) تهیه شده درسال جاری.
۳-اصل شناسنامه و تصویر خوانا از تمام صفحات
۴-اصل کارت ملی و تصویرخوانا از پشت و رو
۵-اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر و فرزند، برای افرادی که از امتیاز قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استفاده نموده اند
۶-اصل و تصویرکارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان)
*نکته: دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند.
۷-اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی)
*تذکر۱:در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی و یا گواهی موقت، می بایست کپی برابر با اصل شده این مدرک از آموزش دانشگاه تحویل گردد.
*تذکر۲: ریز نمره ممهور به مهر دانشگاه به هیچ عنوان به عنوان مدرک تحصیلی محاسبه نمی گردد وقابل قبول نمی باشد و تشکیل پرونده صورت نخواهد پذیرفت.
۸-اصل معرفی‌نامه رسمی از اداره کل بهزیستی استان برای پذیرفته شدگان اولیه از محل ظرفیت سهمیه ۳ معلولین (نامه می بایست خطاب به اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ودر سال جاری صادر شده باشد.)
۹-مستندات مربوط به ایثارگری
الف : گواهی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه %۲۵ و %۵ ایثارگران
ب: مستندات مربوط به حضور در جبهه های حق علیه باطل :
۱) معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
۲) معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی
۳) معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
***نکته مهم: افراد دارای کارت ایثار که مدت حضور در جبهه حداقل ۲۴۰روز می باشد، نیازی به ارائه نامه از مراجع فوق نمی باشد.
۱۰. گواهی معتبر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی جهت بهره مندی از امتیازات لحاظ شده برای حافظان قرآن

۱۱. پذیرفته شدگان مشمول سهمیه بومی شهرستان می بایست یکی از مدارک ذیل را به همراه داشته باشند:
الف) بر اساس شناسنامه محل تولد با شغل محل انتخابی یکسان باشد.
ب) فرم استشهاد محلی (پیوست) مبنی بر تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سابقه سکونت ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل)،بدون خدشه، قلم خوردگی و لاک گرفتگی
ج) اصل وتصویرمدارک تحصیلی مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان
د)گواهی اشتغال به کاررسمی ،پیمانی و قرار دادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه به مدت ۱۰ سال
نکات مهم:
۱-حضور شخص پذیرفته شده در تمامی مراحل(تشکیل پرونده، مصاحبه تخصصی و عمومی) الزامی می باشد.
۲-با توجه به محدودیت مکان و فضا ، از آوردن همراه خودداری گردد.
۳-مقتضی است نسبت به دریافت فرم های (خوداظهاری ،پزشکی و استشهاد محلی ) ضمیمه اطلاعیه اقدام و پس از تکمیل با خودکار آبی وبدون خدشه و قلم خوردگی ، در روز تشکیل پرونده ،تحویل مسئول مربوطه گردد.
۴-کلیه امضاء ها و اثر انگشت فرم های مربوطه صرفا در حضور مسئول ثبت نام صورت گیرد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۳ آبان ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره یک تکمیل ظرفیت آزمون آموزگاری (ابتدایی و استثنایی) سال ۱۴۰۲ ویژه سهمیه اداره کل شهرستان‌های استان تهران


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان.های استان تهران، با توجه به اعلام نتایج اسامی افراد در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون آموزگاری ویژه ابتدایی و استثنایی سهمیه اداره کل شهرستان‌های استان تهران به اطلاع می‌رساند، ضمن مطالعه دقیق موارد ذکر شده در بندهای ذیل، اقدام کنند:
۱- افرادی که در مرحله چند برابر ظرفیت آزمون آموزگاری در مرداد ماه سال جاری، جز سهمیه اداره کل شهرستان‌های استان تهران بوده‌ و پرونده تشکیل داده‌اند نیازی به تشکیل پرونده مجدد ندارند و در صورت تغییر در منطقه بومی، مدارک و مستندات مربوط به امتیاز بومی را روز شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲، تحویل مرکز منابع انسانی و امور اداری اداره کل شهرستان‌های استان تهران دهند.

۲- افرادی که در مرحله چند برابر ظرفیت آزمون آموزگاری در مرداد ماه سال جاری ، در سایر استان های کشور تشکیل پرونده داده اند ، مطابق با لیست پیوست در روز چهارشنبه مورخ ۳ آبان ۱۴۰۲ به مرکز تشکیل پرونده مراجعه کنند.


۳- افرادی که تاکنون در هیچ کدام از استان‌ها تشکیل پرونده نداده‌ و طی بررسی مجدد امتیازها به این اداره کل معرفی شده‌اند، مطابق با لیست پیوست در روز چهارشنبه مورخ ۳ آبان ۱۴۰۲ به مرکز تشکیل پرونده به نشانی؛ تهران، شهرری، خیابان غیوری شمالی، کوچه شهید حسن‌زاده، پلاک ۵۱، پژوهش‌سرای رازی شهرری مراجعه کنند.

مدارک و مستندات لازم

۱- پرینت کارنامه قبولی در آزمون
۲- سه قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی - کدملی) تهیه شده در سال جاری
۳- اصل شناسنامه و تصویر خوانا از تمام صفحات آن
۴- اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و رو
۵- اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر و فرزند، برای افرادی که از امتیاز قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استفاده کرده‌اند
۶- اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان)
نکته: دانش‌آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی کرده‌اند، می‌بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه کنند.
۷- اصل دانشنامه یا گواهی‌نامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی
تذکر: در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی و یا گواهی موقت، می‌بایست کپی برابر با اصل شده این مدرک از آموزش دانشگاه تحویل گردد.
۸- اصل معرفی‌نامه رسمی از اداره کل بهزیستی استان برای پذیرفته‌شدگان اولیه از محل ظرفیت سهمیه ۳ معلولین (نامه باید خطاب به اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و در سال جاری صادر شده باشد.)
۹- گواهی‌نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پذیرفته‌شدگان سهمیه %۲۵ و %۵ ایثارگران
مراجع تایید کننده حضور داوطلبانه در جبهه‌ها:
الف) معاونت نیروی انسانی هر یک از رده‌های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب) معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی
ج) معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
۱۰- گواهی معتبر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی جهت بهره‌مندی از امتیازات لحاظ شده برای حافظان قرآن
۱۱- پذیرفته‌شدگان مشمول سهمیه بومی شهرستان می‌بایست یکی از مدارک ذیل را به همراه داشته باشند:
الف) بر اساس شناسنامه محل تولد با شغل محل انتخابی یکسان باشد.
ب) فرم استشهاد محلی (پیوست) مبنی بر تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سابقه سکونت ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل)، بدون خدشه، قلم‌خوردگی و لاک‌گرفتگی
ج) اصل و تصویر مدارک تحصیلی مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان

مدارک مورد نیاز در خصوص تطبیق رشته‌های تحصیلی پذیرفته‌شدگانی که سابقه همکاری با آموزش و پرورش داشته و با رشته‌های غیرمرتبط در آزمون شرکت کرده‌اند؛ دارابودن حداقل دو سال سابقه آموزشی-تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت فعالیت در هفته براساس قرارداد معتبر مورد تائید آموزش و پرورش که در یک یا چند قالب مصادیق ذیل کسب شده باشد:


الف) خرید خدمات آموزشی
۱- تصویر برابر با اصل شده قرارداد فرد با شرکت
۲- ریز سوابق بیمه تائید شده ( ممهور به مهر زنده سازمان تامین اجتماعی)

ب) سرباز معلم
کلیه احکام دوران سرباز معلمی (ممهور به مهر زنده کارگزینی محل خدمت)

ج) حق التدریس
۱- ابلاغ رایانه‌ای حق التدریس (ممهور به مهر زنده مقطع تحصیلی مربوطه)
۲- ریز سوابق بیمه تائید شده (ممهور به مهر زنده سازمان تامین اجتماعی)

د) مدارس غیر دولتی، مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی
۱- ریز سوابق بیمه تائید شده با کد کارگاه غیردولتی مربوط (ممهور به مهر زنده)
۲- اصل و تصویر قرارداد با مدارس غیردولتی
۳- تصویر تائیدیه گزینش مربوط به زمان اشتغال (ممهور به مهر محل خدمت)

ه) نهضت سواد آموزی
۱- اصل و تصویر فرم( ۰۱۳ ) تائید شده توسط معاونت سوادآموزی استان
۲- ریزسوابق بیمه تائید شده ( ممهور به مهر زنده سازمان تامین اجتماعی)
تذکر: ذکر مدت همکاری بر اساس تعداد ماه‌های کار کرد در فرم مذکور الزامی می باشد.


و) دارالقرآن دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی
۱- گواهی اشتغال دوسال با ۱۰ ساعت فعالیت درهفته تائید شده توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان
۲- ریز سوابق بیمه با کد کارگاه مربوط تائید شده (ممهور به مهر زنده سازمان تامین اجتماعی)

نکات مهم:

۱- حضور شخص پذیرفته شده در تمامی مراحل(تشکیل پرونده، مصاحبه تخصصی و عمومی) الزامی می باشد. ۲- با توجه به محدودیت مکان و فضا ، از آوردن همراه خودداری گردد.

۳- مقتضی است نسبت به دریافت فرم‌های (خوداظهاری ،پزشکی و استشهاد محلی ) ضمیمه اطلاعیه اقدام و پس از تکمیل با خودکار آبی وبدون خدشه و قلم خوردگی، در روز تشکیل پرونده ،تحویل مسئول مربوطه گردد.

۴- کلیه امضاء‌ها و اثر انگشت فرم های مربوطه صرفا در حضور مسئول ثبت نام صورت گیرد.

آدرس: تهران، شهرری، خیابان غیوری شمالی، کوچه شهید حسن‌زاده، پلاک ۵۱ پژوهش‌سرای رازی شهرری

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۲۶ شهریور ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره پنج آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ رشته دبیری وهنرآموز؛


آخرین روز تحویل مدارک ورفع نقص پرونده‌های پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه شغل دبیری و هنرآموزی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به اطلاع پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری وهنرآموز (سهمیه اداره کل آموزش و پرورش ویژه شهرستان‌های استان تهران) سال۱۴۰۲ می رساند، پیرو اطلاعیه‌های قبلی در خصوص مدارک مورد نیاز و مکان تشکیل پرونده، روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۴، آخرین روز تحویل مدارک و هم چنین رفع نقص پرونده های تشکیل شده می باشد. تاکید می گردد با توجه محدودیت زمانی امکان تمدید مهلت ذکر شده نمی باشد و بعد از تاریخ مقرر به هیچ عنوان تشکیل پرونده صورت نخواهد پذیرفت ومطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام غیبت در هر یک از مراحل استخدام به معنای انصراف می باشد.

آدرس مرکز تشکیل پرونده: تهران ، شهرستان ری ، میدان فرمانداری ، خیابان مدرسه ، نرسیده به ایستگاه مترو شهرری، مدرسه ماندگار شهید مدرس

 

 

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۱۹ شهریور ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره چهار آزمون استخدامی سال۱۴۰۲ رشته دبیری و هنر آموز؛



جدول زمان بندی و تاریخ مراجعه پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه شغل دبیری و هنرآموزی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به اطلاع پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری وهنرآموز (سهمیه اداره کل آموزش و پرورش ویژه شهرستان‌های استان تهران) سال۱۴۰۲ می رساند، پیرو اطلاعیه های قبلی مبنی بر تشکیل پرونده و مدارک مورد نیاز آزمون استخدامی، به پیوست جدول زمان بندی و تاریخ مراجعه کلیه پذیرفته شدگان اولیه این اداره کل ارسال می‌گردد.
شایان ذکر است؛ تاریخ مراجعه افراد که مهلت مراجعه آن‌ها گذشته است، از روز یک‌شنبه ۱۹/۰۶/۱۴۰۲ لغایت چهارشنبه ۲۲/۰۶/۱۴۰۲ از ساعت ۷ صبح لغایت ۱۰ صبح می‌باشد، در ضمن مطابق دفترچه راهنمای آزمون استخدامی، عدم مراجعه به معنای انصراف می‌باشد.
آدرس: تهران، شهرستان ری، میدان فرمانداری، خیابان فرمانداری، مدرسه ماندگار شهید مدرس

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۱۳ شهریور ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره سه آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ رشته دبیری و هنرآموز


بهره‌مندی از امتیازات سوابق علمی، پژوهشی، فرهنگی و آموزشی به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی جهت بهره‌مندی از امتیازات سوابق علمی، پژوهشی، فرهنگی و آموزشی می‌بایست نسبت به تهیه و آماده‌سازی مدارک و مستندات، طبق فرم ۱۹ پیوست اقدام و مدارک مذکور را پس از تشکیل پرونده و انجام معاینات پزشکی به آموزشگاه عاشورا به آدرس: شهر ری، میدان شهید غیبی، بلوار داسار، جنب مترو شهر ری، تحویل نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۱۲ شهریور ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره دو آزمون استخدامی سال۱۴۰۲ رشته دبیری و هنر آموز


تهیه و آماده‌سازی مدارک و مستندات پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه شغل دبیری و هنرآموزی

به گزارش اداره اطلاع رسانی روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به اطلاع پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری وهنرآموز (سهمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران) سال ۱۴۰۲ می‌رساند، با توجه به اعلام نتایج (چند برابر ظرفیت) آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری وهنر آموزی (ویژه شهرستان‌های استان تهران) سال ۱۴۰۲ توسط سازمان سنجش آموزش کشور، ضروری است پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون نسبت به تهیه و آماده سازی مدارک و مستندات ذیل جهت تشکیل پرونده اقدام نمایند:

۱. پرینت کارنامه قبولی در آزمون به صورت خوانا و واضح

۲. سه قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ جدید پشت‌نویسی شده (نام و نام خانوادگی-کدملی) تهیه شده درسال جاری.

۳. اصل شناسنامه و تصویر خوانا از تمام صفحات

۴. اصل کارت ملی و تصویرخوانا از پشت و رو

۵. اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر و فرزند، برای افرادی که از امتیاز قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استفاده نموده‌اند

۶. اصل و تصویرکارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان)

*نکته: دانش‌آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده‌اند، می‌بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند.

۷. اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی)

*تذکر۱: در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی و یا گواهی موقت، می‌بایست کپی برابر با اصل شده این مدرک از آموزش دانشگاه تحویل گردد.

*تذکر۲: ریز نمره ممهور به مهر دانشگاه به هیچ عنوان به عنوان مدرک تحصیلی محاسبه نمی گردد.

۸. اصل معرفی‌نامه رسمی از اداره کل بهزیستی استان برای پذیرفته شدگان اولیه از محل ظرفیت سهمیه ۳ معلولین (نامه می‌بایست خطاب به اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و در سال جاری صادر شده باشد.)

۹. مستندات مربوط به ایثارگری

الف: گواهی‌نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه %۲۵ و %۵ ایثارگران

ب: مستندات مربوط به حضور در جبهه‌های حق علیه باطل :

۱) معاونت نیروی انسانی هر یک از رده‌های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

۲) معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی

۳) معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

***نکته مهم: افراد دارای کارت ایثار که مدت حضور در جبهه حداقل ۲۴۰روز می باشد، نیازی به ارائه نامه از مراجع فوق نمی باشد.

۱۰. گواهی معتبر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی جهت بهره‌مندی از امتیازات لحاظ شده برای حافظان قرآن

۱۱. پذیرفته شدگان مشمول سهمیه بومی شهرستان می‌بایست یکی از مدارک ذیل را به همراه داشته باشند:

الف) بر اساس شناسنامه محل تولد با شغل محل انتخابی یکسان باشد.

ب) فرم استشهاد محلی (پیوست) مبنی بر تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سابقه سکونت ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل)، بدون خدشه، قلم خوردگی و لاک گرفتگی

ج) اصل وتصویرمدارک تحصیلی مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان

د)گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قرار دادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه به مدت ۱۰ سال

نکات مهم:

۱- حضور شخص پذیرفته شده در تمامی مراحل(تشکیل پرونده، مصاحبه تخصصی و عمومی) الزامی می باشد.

۲- با توجه به محدودیت مکان و فضا ، از آوردن همراه خودداری گردد.

۳- مقتضی است نسبت به دریافت فرم‌های (اعلام‌آمادگی، پزشکی و استشهاد محلی) ضمیمه اطلاعیه اقدام و پس از تکمیل با خودکار آبی وبدون خدشه و قلم خوردگی، در روز تشکیل پرونده، تحویل مسئول مربوطه گردد.

۴-کلیه امضاء‌ها و اثر انگشت فرم‌های مربوطه صرفا در حضور مسئول ثبت‌نام صورت گیرد.

۵-مکان و جدول زمانبندی مراجعه داوطلبان جهت تحویل اسناد و مدارک، در اطلاعیه های بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد.

خبر ۲۶ مرداد ۱۴۰۲-استقرار میز خدمت در مدرسه ماندگار شهید مدرس شهرری


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با عنایت به پایان فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری۱۴۰۲ وزارت آموزش و پرورش، میزخدمت ستاد آزمون استخدامی آموزگاری شهرستان‌های استان تهران در راستای پاسخگویی به سوالات و ابهامات داوطلبان گرامی و همچنین پذیرش مدارک و مستندات جامانده داوطلبان از روز سه‌شنبه ۲۴ مرداد ماه الی پنج‌شنبه ۲۶ مرداد ماه در مرکز ارزیابی شهرری (مدرسه ماندگار شهید مدرس)، استقرار خواهد داشت.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۳مرداد ۱۴۰۲-جزئیات ارزیابی تکمیلی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران اعلام شد

 فرماندار ویژه شهرری گفت: ارزیابی حرفه ای داوطلبان استخدامی فرهنگیان و معلمان، سبب افزایش کیفیت در آموزش می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بشارت عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص حضور در دبیرستان ماندگار شهید مدرس شهرری و بازدید از روند برگزاری مصاحبه و ارزیابی حرفه‌ای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرهنگیان ویژه داوطلبان شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اهمیت برگزاری این دست از برنامه‌ها اظهار داشت: این روند در افزایش کیفیت آموزشی مدارس کشور موثر است.

وی گفت: انجام مصاحبه و ارزیابی‌های تخصصی با داوطلبانی که در آزمون جذب معلمین موفق به کسب نمره قبولی شده اند می‌تواند تا حدود زیادی در روند انتخاب افراد با سطح معلومات و تخصص بالاتر مفید بوده و به تبع آن در آینده موجب بالا رفتن کیفیت آموزش در مدارس کشور شود.

بشارت با اشاره به روند جذب معلمین از طریق آزمون عنوان داشت: روند جذب معلمین از طریق ماده ۲۸ و برگزاری آزمون هماهنگ ویژه داوطلبان دارای مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش آغاز و پس از اعلام نتایج آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی شده اند، پس از تشکیل پرونده به مراکز برگزاری مصاحبه و ارزیابی حرفه‌ای ارجاع می‌شوند.

فرماندار ویژه ری افزود: همه داوطلبان پذیرفته شده در آزمون در مجموعه شهرستان‌های استان تهران بالغ بر ۴۷۰۰ نفر هستند که شامل ۱۵۰۰ نفر داوطلب آقا و ۳۲۰۰ نفر داوطلب خانم بوده که جهت انجام مصاحبه و ارزیابی به ۵ مرکز مستقر در شهرستان‌های ری، شهریار، اسلامشهر، ورامین و منطقه چهاردانگه ارجاع و فرآیند جذب داوطلبین به صورت مرحله‌ای پیگیری و اجرا می‌شود.

معاون استاتدار تهران در ادامه بیان داشت: برگزاری مصاحبه و ارزیابی‌های حرفه‌ای بر اساس معیارها و ضوابط تعیین شده در روند جذب و بکارگیری افرادی با معلومات، تخصص و تسلط بیشتر بسیار مفید بوده که از مهمترین فواید آن می‌توان به افزایش سطح کیفیت آموزشی در مدارس و به تبع آن رشد و شکوفایی بیشتر دانش آموزان و فرزندان عزیز ایران اسلامی در مدارس کشور اشاره کرد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۲۹ تیر ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره ۸ زمان‌بندی مراجعه جاماندگان تشکیل پرونده آزمون استخدام آموزگاری سال ۱۴۰۲


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در اطلاعیه شماره ۸ آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران امده است؛ به اطلاع پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی(سهمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران) سال ۱۴۰۲ که موفق به تشکیل پرونده جهت معرفی به درمانگاه و مراکز ارزیابی نشده اند و یا نقص مدارک داشته‌اند، می‌رساند با توجه به اطلاعیه شماره ۳ اعلام شده در خصوص آماده سازی مدارک و مستندات، جاماندگان می‌بایست صرفا در روزهای یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ و دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ با همراه داشتن مدارک مربوطه، به آدرس مرکز تشکیل پرونده واقع در شهرری، میدان فرمانداری، خیابان مدرسه، نرسیده به ایستگاه مترو شهرری، مدرسه ماندگار شهید مدرس مراجعه نمایند.

در ضمن مهلت فوق به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام، عدم مراجعه به منزله انصراف خواهد بود.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۱۰ تیر ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره ۵ آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲


ارسال پیامک برای همه پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی ویژه آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۲ تا ساعاتی دیگر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به اطلاع پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی (سهمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران) سال ۱۴۰۲ می‌رساند، پیرو اطلاعیه شماره ۴ در خصوص آماده‌سازی مدارک و مستندات، امروز تا ساعاتی دیگر پیامک تعیین زمان تحویل مدارک برای همه پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی ویژه آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۲ ارسال خواهد شد.

به دلیل حجم بالای پیام‌ها، پیامک‌های تعیین نوبت به تناوب تا عصر روز شنبه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۲ به شماره همراه‌ اعلامی توسط پذیرفته‌شدگان ارسال خواهد شد، در صورت عدم دریافت پیامک تا این زمان، پذیرفته‌شدگان می‌بایست عدد ۱۲۰۰ را به شماره ۱۰۰۰۷۵۲۶ ارسال نمایند

 

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۱۰ تیر ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره ۴ آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲


تعیین زمان و مکان برای تشکیل پرونده پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی ویژه آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۲

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به اطلاع پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی(سهمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران) سال ۱۴۰۲ می‌رساند، پیرو اطلاعیه شماره ۳ در خصوص آماده‌سازی مدارک و مستندات، افراد پس از تهیه مدارک مربوطه با توجه به پیامک دریافتی، بر اساس زمان تعیین شده به دبیرستان ماندگار شهید مدرس واقع در شهری مراجعه کنند.

نکات مهم
۱ - با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، حضور به موقع در تاریخ و ساعت تعیین شده مورد تاکید می باشد و در خارج از ساعت تاریخ تعیین شده، مدرکی تحویل گرفته نخواهد شد.

ث - مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام، عدم مراجعه در هر مرحله از فرآیند آزمون به منزله انصراف تلقی می‌گردد و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

۳ - افرادی که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، کد ملی خود را به صورت اشتباه ثبت کرده‌اند، می‌بایست برای مشاهده تاریخ و زمان تشکیل پرونده، با همان کد ملی ثبت شده در سایت وارد شوند.

۴ - افرادی که در هر دو اولویت، جز قبولی‌های این اداره کل می‌باشند، می‌بایست مدارک امتیاز آور مانند (شرایط بومی بودن و ایثارگری و...) به صورت جداگانه برای هر دو اولویت قبولی تحویل نمایند.

۵ - پیامک‌های تعیین نوبت به تناوب تا صبح روز شنبه به شماره همراه‌های اعلامی توسط پذیرفته‌شدگان ارسال خواهد شد، در صورت عدم دریافت پیامک، پذیرفته‌شدگان می‌بایست عدد ۱۲۰۰ را به شماره ۱۰۰۰۷۵۲۶ ارسال نمایند.

آدرس مرکز تشکیل پرونده: تهران، شهرستان ری، میدان فرمانداری، خیابان مدرسه، نرسیده به ایستگاه مترو شهرری، مدرسه ماندگار شهید مدرس

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

 

 خبر ۸ تیر ۱۴۰۲ - اطلاعیه شماره سه آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲


تهیه و آماده سازی مدارک و مستندات جهت تشکیل پرونده پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در اطلاعیه شماره سه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران آمده است؛ با توجه به اعلام نتایج (چند برابر ظرفیت) آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی( ویژه شهرستان‌های استان تهران) سال ۱۴۰۲ توسط سازمان سنجش آموزش کشور، ضروری است پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون نسبت به تهیه و آماده سازی مدارک و مستندات ذیل جهت تشکیل پرونده اقدام نمایند:
۱.پرینت کارنامه قبولی در آزمون (دو سری)
۲.شش قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی-کدملی) تهیه شده در سال جاری
۳.اصل شناسنامه و تصویر خوانا از تمام صفحات (دو سری)
۴.اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و رو آن (دو سری)
۵.اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر و فرزند، برای افرادی که از امتیاز قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استفاده نموده اند
۶.اصل و تصویرکارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان) (دو سری)

*نکته: دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند.

۷. اصل دانشنامه یا گواهی‌نامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی) و تصویرآن (دو سری)


*تذکر:در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی و یا گواهی موقت، می‌بایست کپی برابر با اصل شده این مدرک از آموزش دانشگاه تحویل گردد.


۸.اصل معرفی‌نامه رسمی از اداره کل بهزیستی استان برای پذیرفته شدگان اولیه از محل ظرفیت سهمیه ۳ معلولین(نامه باید خطاب به اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و در سال جاری صادر شده باشد.)
۹.گواهی‌نامه بنیاد‌ شهید و امور ایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه %۲۵ و %۵ ایثارگران، مراجع تایید کننده حضور داوطلبانه در جبهه ها:
الف)معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب)معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی
ج)معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
۱۰.گواهی معتبر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی جهت بهره مندی از امتیازات لحاظ شده برای حافظان قرآن
۱۱.پذیرفته شدگان مشمول سهمیه بومی شهرستان می بایست یکی از مدارک ذیل را به همراه داشته باشند:
الف) بر اساس شناسنامه محل تولد با شغل محل انتخابی یکسان باشد.
ب) فرم استشهاد محلی (پیوست) مبنی بر تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سابقه سکونت ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل)، بدون خدشه، قلم خوردگی و لاک گرفتگی
ج) اصل و تصویر مدارک تحصیلی مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان
مدارک مورد نیاز در خصوص تطبیق رشته های تحصیلی پذیرفته شدگانی که سابقه همکاری با آموزش و پرورش داشته و با رشته های غیر مرتبط در آزمون شرکت نموده اند:


دارا بودن حداقل دو سال سابقه آموزشی-تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت فعالیت در هفته براساس قرارداد معتبر مورد تائید آموزش و پرورش که در یک یا چند قالب مصادیق ذیل کسب شده باشد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

 

بازگشت به صفحه استخدام آموزش و پرورش

   

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱٬۴۷۹ نظر برای اطلاعیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

  • ع
    علی
    ۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰
    سلام چرا برای قبول شدگان تکمیل ظرفیت دبیری شهرستان های تهران اطلاعیه ای نمیاد؟؟
    با اینکه گفته بودند 29 آبان اطلاعیه میدن
    خود تهران اطلاعیه داده ولی شهرستاناش هنوز خبری نیس؟
    لطفا اگه کسی خبر داره اطلاع بده
    و از مسول محترم ای استخدام تقاضا داریم پیگیری کنند لطفا
    • س
      سیدعلی
      ۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶
      هر چی هم زنگ می زنیم جواب نمیدن
      • A
        Ary
        ۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۴
        سلام وقت بخیر ببخشید مهلت تحویل مدارک تموم شد؟؟
      • م
        مهدی
        ۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۲۳
        سلام
        دوستانی که تو آزمون دبیری و هنر آموز کد 19 شدند لطفا بگید رفتید گزینش چی گفتند و چکار کردید.
        با تشکر.
        • ا
          اشکان
          ۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
          سلام برگه تایید محل سکونت بومی در موقع تشکیل پرونده تحویل ندادم الان به کجا میتونم تحویل بدم تا امتیاز بومی کسب کنم
          • م
            معلم
            ۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۳۰
            کسی هست اینجا تکمیل ظرفیت قبول شده باشه بره سرکلاس؟
            • آ
              آموزگار
              ۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۴۳
              اگر کسی برای کد 19 رفته هسته گزینش لطفا بگه باید چیکار کنیم و اصلا دلیلشون برای رد صلاحیت چه چیزایی بوده؟
              • ه
                هنرآموز
                ۹ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۰۸
                سلام دوستان برا گزینش فعلا نگفتن برم. شما گزینش رفتید؟
                • م
                  محمد
                  ۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۰۲:۲۸
                  سلام من امروز گزینش بودم.
                  روز شنبه تماس گرفتن برای یکشنبه رفتم گزینش.
                  باهاتون تماس میگیرن اگر تا چهارشنبه خبری نشد خودتون با هسته مرکزی گزینش شهرستانهای تهران تماس بگیرید شماره ش رو تو اینترنت میتونید پیدا کنید.
                  • پ
                    پویا
                    ۸ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۱۸
                    دبیری بودی یا آموزگاری ؟
                  • د
                    دبیری زبان
                    ۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۲۵
                    سلام
                    آخر گزینش رفتین؟
                    • ه
                      هنرآموز
                      ۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۵۷
                      سلام امروز زنگ زدن فردا ساعت 11 باید برم
                      • د
                        دبیری زبان
                        ۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰
                        ان شاالله خیره
                  • ل
                    لیلا
                    ۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰
                    هنوز جواب هنرآموزا که نیومده
                    • ل
                      لیلا
                      ۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷
                      سلام ازکجا بفهیم کد19ایم؟؟
                      • د
                        دبیری زبان
                        ۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۲۰
                        سلام
                        تو کارنامه جای مردود نهایی یا قبول نهایی زده کد 19
                      • ن
                        نوریان
                        ۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
                        سلام و خداقوت در رابطه با کد19 کسی اطلاعی داره؟شهرستان های استان تهران.چطوری باید پیگیر باشیم
                        • د
                          دبیری زبان
                          ۴ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۴۵
                          سلام این اطلاعیه امروز گذاشته شده
                          در خصوص داوطلبانی که صلاحیت عمومی گزینش آنان مورد تایید قرار نگرفته و در ستون وضعیت قبولی کارنامه اعلام نتایج نهایی با کد 19 مشخص شده ضروریست از تاریخ 1402/07/10 لغایت تاریخ 1402/09/10 ضمن مراجعه حضوری به هسته گزینش استان محل ارزیابی شده خود نسبت به ارائه درخواست کتبی تجدید نظر اقدام نموده و مراحل بررسی پرونده خود ‌در فرایند تجدید نظر را از هسته مذکور پیگیری نمایند.
                          • ص
                            صونا
                            ۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
                            این قضیه مربوط به دبیری هست؟مگه کارنامه نهایی دبیری اومده
                            • د
                              دبیری زبان
                              ۴ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۱
                              نه عزیزم کد19 فعلا برا اموزگاری هستش
                        • س
                          ساراا
                          ۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۴
                          دوستان من امروز رفتم اداره کل چون برای مصاحبه و گزینش نه زنگ زده بودن نه پیامک اونجا گفتن زنگ زدیم جواب ندادی در حالی که هیچ تماسی نداشتن در هر حال قرار شد یک تایم دیگه برای مصاحبه بزارن برامون و اینکه گزینش هم رفتم گفتن فعلا مال دبیری ها مونده از هفته بعد شروع میشه
                          • ع
                            عاطفه
                            ۵ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۵۶
                            سلام
                            برای منم پیامک گزینش تخصصی نیومده
                            باید حضوری برم امروز؟
                            • د
                              داود
                              ۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳
                              ارزیابی تکمیلی فکرکنم همه انجام شدن
                              شنبه حضوری برو سر بزن
                              شاید جا موندی
                              ولی مصاحبه گزینش خیلیا موندن
                            • د
                              داود
                              ۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۳۴
                              منم زنگ زدم گفتن باید صبر کنی
                              حالا نمیدونم کی میخوان اطلاعرسانی کنن
                              ملتو اسیر کردن
                            • ه
                              هنرآموز برق والکترونیک شهریار
                              ۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۰۵
                              سلام دوستان...
                              گزینش شهرستانهای تهران که من نرفتم ..ازکجابایدمتوجه بشم کی هست؟
                              • د
                                دبیری زبان
                                ۲ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۳۴
                                سلام
                                تماس میگیرن
                                اگر زنگ نزدن پیگیری کن خودت
                                • د
                                  داود
                                  ۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵
                                  من 24 شهریور تایم مصاحبه گزینش داشتم رفتم گفتن فعلا لغو شده
                                  دیروز با یه شماره ای تماس گرفتم گفتن باید صبر کنی
                                  هیچ اطلاعیه ای هم نمیدن
                                  موندم چیکار کنم
                                • ف
                                  فاطمه
                                  ۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۸
                                  سلام در بخش گزینش یا مصاحبه عمومی میگن یه بخش رو تدریس کن ؟
                                  • ه
                                    هنرآموز صنایع غذایی_بهارستان
                                    ۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۲۶
                                    سلام نه.سوالات اعتقادی سیاسی همونایی ک دوستان میگن
                                    • ف
                                      فاطمه
                                      ۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۳۹
                                      خیلی ممنون
                                      • ک
                                        کارنامه سبز
                                        ۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۱۹
                                        شما هنوز گزینش و مصاحبه تکمیلی نرفتین؟!
                                        • ف
                                          فاطمه
                                          ۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۰۸:۵۱
                                          نه پیامش هم برامون نیومده
                                    • ل
                                      لیلا
                                      ۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰
                                      سلام دوستان میدونید جواب ارزیابی ها چ تاریخی میاد؟؟؟؟؟؟
                                      • ع
                                        عاطفه
                                        ۵ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۵۹
                                        مگه شما گزینش تخصصی و تکمیلی هم رفتین؟

                                      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                      ثبت پاسخ