اطلاعیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

۱۴۹۲ نظر

اطلاعیه‌های پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

شهرستان‌های استان تهران

 

ضمن تبریک به کاربران قبول شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان شهرستان‌های استان تهران، تمامی اطلاعیه‌های استانی به منظور انجام فرآیندهای استخدامی شامل اطلاعیه‌های اولیه، زمان ارسال مدارک، زمان تشکیل جلسه ارزیابی و... در این صفحه درج می‌شود. به همین منظور کافی‌است از طریق فهرست مطالب این صفحه در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های استانی خود قرار گیرید.

 

فهرست مطالب صفحه
برای مشاهده مطالب روی لینک‌های زیر کلیک کنید

 

 

خبر ۲۰ تیر ۱۴۰۳-اطلاعیه شماره ۳ درخصوص تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدام دبیر و هنرآموز شهرستان های تهران

به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون استخدام‌ پیمانی سال ۱۴۰۳ (دبیری و هنر آموزی) می رساند تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ فرصت دارند تا برای تشکیل پرونده به آدرس: تهران ، بزرگراه آیت اله شهید رئیسی (بعثت سابق)، جنب ترمینال جنوب ، خیابان شهید بخارائی شمالی رو به روی مسجد قدس، مرکز آموزش عالی فرهنگیان شهید بهشتی مراجعه نمایند.

عدم حضور فرد در روز تعیین شده، به منزله انصراف از استخدام می باشد و امکان بررسی مدارک و مستندات غیر از تاریخ مذکور امکان‌پذیر‌ نمی باشد.

خبر  ۷ تیر ۱۴۰۳-اطلاعیه شماره ۲ آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ ( دبیری و هنرآموزی )


به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون استخدام‌ پیمانی سال ۱۴۰۳ (دبیری و هنر آموزی ) می رساند با رعایت موارد ذیل در زمان مشخص شده در سامانه کارا (my.medu.ir) به مرکز تشکیل پرونده و ارزیابی مستندات این اداره کل مراجعه نمایند.

✅ ۱_ به همراه داشتن اصل و تصویر کلیه مدارک مندرج در اطلاعیه شماره ۱ و تمام مستندات بارگذاری شده در سامانه کارا
تذکر: با توجه به انجام امور توسط سامانه متمرکز وزارتی(کارا)، صرفا مدارکی قابل بررسی است که افراد در سامانه کارا بارگذاری نموده اند.

✅ ۲_ چاپ و به همراه داشتن فرم اعلام آمادگی فرایند ارزیابی تکمیلی از سامانه کارا

✅ ۳_ پرداخت الکترونیکی هزینه بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی (در سامانه کارا)
آدرس مرکز تشکیل پرونده ؛ تهران ، بزرگراه آیت اله شهید رئیسی (بعثت سابق)، جنب ترمینال جنوب ، خیابان شهید بخارائی شمالی رو به روی مسجد قدس ، مرکز آموزش عالی فرهنگیان شهید بهشتی

❌❌ تذکرات خیلی مهم:
۱. با توجه به بررسی مدارک به صورت سامانه‌ای، عدم حضور فرد در روز تعیین شده، به منزله انصراف از استخدام می باشد و امکان بررسی مدارک و مستندات غیر از روزهای اعلامی امکان‌پذیر‌ نیست.
۲.با توجه به اینکه اطلاعات افراد در صورت پرداخت هزینه قابل بررسی می باشد لذا در صورت داشتن کلیه شرایط اعلام شده در دفترچه راهنمای آزمون استخدام نسبت به پرداخت هزینه اقدام نمایید.( به عنوان مثال: تاریخ فارغ التحصیلی و تاریخ اتمام خدمت نظام وظیفه / کارت معافیت از خدمت حداکثر تا ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ قابل قبول می‌باشد.)
۳. با توجه به محدودیت فضا امکان حضور همراه در مرکز تشکیل پرونده وجود ندارد.
۴.فرم استشهاد محلی جهت استفاده افرادی که از سهمیه بومی استفاده کرده اند پیوست می باشد

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

 

خبر ۲ تیر ۱۴۰۳-اطلاعیه شماره ۱ در خصوص بارگذاری مدارک آزمون استخدامی مشاغل دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳


به اطلاع پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون دبیری و هنر آموزی سال ۱۴۰۳ سهمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران می رساند سامانه کارا به نشانی my.medu.ir (بخش ورود والدین/سایر و قسمت خدمات سازمانی - گزینه کارا ) جهت بارگذاری مدارک و مستندات تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۲فعال می باشد.
داوطلبان محترم با توجه به موارد ذیل نسبت به تکمیل و بارگذاری مدارک اقدام‌ نمایند.

۱- تکمیل نمون برگ های خود اظهاری ( ۱.نمون برگ گزینش ۲.نمون برگ پزشکی ۳‌.نمون برگ سوابق علمی و پژوهشی ۴.نمون برگ امور اداری ) جهت حضور در سایر مراحل ارزیابی تکمیلی الزامی است.
در ضمن داوطلبان محترم دقت نمایند در زمان تکمیل نمون برگ ها، بعضی از مستندات قابلیت بارگذاری در چند نمون برگ را دارد، بعنوان مثال مدرک سوابق بسیجی و سابقه اشتغال در آموزش و پرورش قابلیت بارگذاری در نمون برگ گزینش و نمون برگ سوابق علمی و پژوهشی را به طور همزمان دارد و اگر داوطلبی مستندات مربوطه را صرفا فقط در یک نمون برگ بارگذاری کنند ، امتیاز نمون برگ دیگر به وی تعلق نخواهد گرفت.

۲- امکان ویرایش اطلاعات در طول تکمیل نمون برگها فراهم می باشد. لکن درصورت برگشت به مرحله قبل برای ویرایش اطلاعات، مجددا نسبت به تایید نمون برگها اقدام شود.
۳- درصورت تایید نهایی، امکان ویرایش اطلاعات نمون برگهای خوداظهاری وجود ندارد.

۴- بعداز تکمیل اطلاعات و تایید نهایی، دریافت کد رهگیری و چاپ نمون برگ های ذیل الزامی خواهد بود؛

♦♦ چاپ نمون برگ اطلاعات فردی گزینش و ارائه آن به نماینده هسته گزینش استان در زمان تشکیل پرونده گزینش
♦♦♦ چاپ نمون برگ اعلام آمادگی جهت طی مراحل ارزیابی تکمیلی براساس تقاضا نامه ثبت نام در آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز و تحویل آن در مرکز بررسی مدارک، مستندات ثبت نامی داوطلب و بررسی شرایط احراز آزمون
۵- داوطلبان محترم دقت نمایند زمان و مکان تشکیل پرونده و بررسی صلاحیت های عمومی گزینش از طریق پیامک و سایر مراحل ارزیابی تکمیلی ( بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت نام، معاینات پزشکی و ارزیابی تکمیلی در مراکز ارزیابی تخصصی) از طریق سامانه کارا اطلاع رسانی خواهد شد.
۶- به داوطلبان تاکید می شود قبل از تکمیل نمون برگهای خوداظهاری، اطلاعیه مندرج در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه نمایند.

https://www.sanjesh.org/fa-IR/sanjesh/۴۹۳۶/news/view/۱۴۵۹۱/۱۱۳۶۹/Staging

۷- فرم استشهاد محلی آزمون دبیری و هنرآموز برای افرادی که از امتیاز بومی استفاده کرده اند، باید دارای تاریخ و شماره مرجع صادرکننده باشد.

۸-عدم حضور در هریک ازمراحل ارزیابی تکمیلی و همچنین بررسی صلاحیت های عمومی به منزله انصراف از استخدام خواهد بود.

شایان ذکر می باشد نمونه فرم استشهاد محلی جهت تایید امتیاز بومی پیوست می باشد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

 

بازگشت به صفحه استخدام آموزش و پرورش

   

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱٬۴۹۲ نظر برای اطلاعیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

  • ف
    فاطی
    ۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۳۵
    سلام کسی هست گزینش بهش هنوز زنگ نزده باشن ؟؟ ب من زنگ نزدن نگرانم
    • ج
      جوادزاده
      ۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۵۲
      سلام خسته نباشید
      من دبیری قبول شدم گزینش رفتم دو هفته پیش تقریبا تحویل مدرکم رفتم 17 ام اما مصاحبه تخصصی دعوت نشدم خیلی نگرانمپ

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ