۸۲ درصد تعهدات اشتغال قزوین در بخش کشاورزی محقق شد

 معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: با ایجاد بیش از سه هزار شغل جدید تاکنون ۸۲ درصد تعهدات اشتغال سال جاری این دستگاه محقق شده است.

حمیدرضا تبسمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه، سه هزار و ۱۷۶ فقره شغل در بخش های مختلف کشاورزی استان قزوین ایجاد شده که معادل ۸۲ درصد تعهدات اشتغال امسال در این حوزه بوده است.

وی یادآور شد: میزان تعهد و اشتغال پیش بینی بخش کشاورزی استان قزوین در سال جاری سه هزار و ۸۴۸ شغل بوده است.

این مسوول به آمار شهرستانی شغل های ایجاد شده در بخش کشاورزی نیز اشاره کرد و گفت: تعهدات اشتغال در شهرستان البرز ۳۱۰ مورد بود که به طور کامل و ۱۰۰ درصد محقق شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین ادامه داد: تعهدات اشتغال در شهرستان های آوج و آبیک نیز به ترتیب ۱۹۲ و ۴۶۰ نفر بود که با اشتغالزایی برای ۱۷۴ و ۴۰۴ نفر به ترتیب ۹۰.۶ و ۸۷.۸ درصد تعهدات این شهرستان ها محقق شده است.

این مسوول همچنین از تحقق ۸۵.۸ و ۹۵.۳ درصدی تعهدات اشتغال کشاورزی در شهرستان های قزوین و بوئین زهرا خبر داد و گفت: تعهد شغلی هر ۲ شهرستان ۹۶۲ نفر بود که در قزوین ۸۲۵ نفر و در بوئین زهرا ۸۲۱ نفر از این تعداد صاحب شغل شده اند.

وی با بیان اینکه ۶۶.۷ درصد تعهدات شغلی بخش کشاورزی در تاکستان نیز محقق شده است،افزود: تعهد شغلی این شهرستان ۹۶۲ و شغل های ایجاد شده نیز ۶۴۲ نفر بوده است.

تبسمی اظهار امیدواری کرد پیش از پایان سال جاری، تعهدات اشتغال بخش کشاورزی استان قزوین به طور کامل محقق شود.

استان قزوین در بخش کشاورزی دارای بیش از ۸۰ هزار بهره بردار است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جهاد کشاورزی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ