۴۵ درصد اشتغال استان البرز در بخش صنایع است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: با توجه به اینکه ۴۵ درصد اشتغال استان البرز در بخش صنایع است، با رونق تولید، شکل گیری واحدهای تولیدی جدید و گسترش فعالیت آنها مساله بزرگی به نام بیکاری نیز از میان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز، جهانگیر شاهمرادی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی اشتهارد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازدید امروز ما از شهرک صنعتی اشتهارد در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز برگزار شد.

وی افزود: ما در استان معمولا هفته ای یک بار جلسات این کارگروه را برگزار می کنیم که عملا در این هفته این جلسه دو مرتبه برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: با توجه به اینکه ۴۵ درصد اشتغال استان البرز در بخش صنایع است که با رونق تولید، شکل گیری واحدهای تولیدی جدید و گسترش فعالیت آنها مساله بزرگی به نام بیکاری نیز از میان رفته و اشتغال پایدار به عنوان یکی ضروریات جامعه تحقق خواهد یافت.

در این بازدید که استاندار البرز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز و جمعی از مدیران استانی حضور داشتند، شرکت چای دبش با مساحت ۶ هکتار که تاکنون ۴۵۰ اشتغال ایجاد کرده خط تولید جدید خود را عملیاتی کرد.

همچنین در این شرکت، دستگاه چاپ و بسته بندی مواد غذایی برای بسته بندی مدرن چای با اعتبارات بخش خصوصی آغاز به کار کرد.
مقصد بعدی بازدیدها شرکت پاد الوان پاک بود که در عرصه چاپ و بسته بندی مواد غذایی و تولیدات دارویی فعالیت داشته و به عنوان صادر کننده نمونه در سال جاری ۱۵۰ شغل ایجاد کرده است.
همچنین در این سفر یک نیروگاه تولید برق با ظرفیت تولید ۵ مگاوات در شرکت پاد الوان پاک اشتهارد آغاز به کار کرد.

میزان اشتغال ایجاد شده این دو کارخانه صنعتی ۴۰۰ شغل جدید است که با توسعه و گسترش فعالیتها حاصل شده است.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام وزارت صنایع و معادن اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ