۳۸ هزار شغل در آذربایجان غربی ایجاد شد

استاندار آذربایجان غربی از ایجاد شغل برای ۳۸ هزار نفر از بیکاران این استان در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمدمهدی شهریاری ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان غربی با اشاره به روند رو به بهبود وضعیت اشتغال در این استان اظهار داشت: پارسال افزون ۲۵ هزار شغل در استان ایجاد شد اما امسال این رقم به بیش از ۳۸ هزار شغل افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: دولت در آذربایجان غربی تمرکز ویژه‌ای بر موضوع سرمایه‌گذاری دارد و در همین راسته سلسله تعاملات گسترده‌ای با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برقرار گرفته که مرتباً سفرهای کاری با همین دستور کار انجام می‌شود.
شهریاری گفت: به‌تازگی هیئتی از آذربایجان غربی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار به ترکیه سفر کرد و طیان تفاهم نامه‌های همکاری خوبی نیز به امضاء رسید و در آینده سفرهایی به جمهوری آذربایجان و عراق با هدف توسعه همکاری‌های بین‌المللی استان انجام می‌پذیرد.
وی گفت: چندی پیش سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در گوانگجو نیز به استان سفر کرده بود که طی آن با هماهنگی‌های انجام‌شده به‌زودی زمینه خواهرخواندگی استان آذربایجان غربی با یکی از استان‌های مهم چین فراهم می‌شود.
شهریاری تصریح کرد: برنامه آمایش سرزمینی به‌عنوان نقشه راه استان، در حال نهایی شدن است و در سال ۹۸ مورد بهره‌برداری قرارمی گیرد و با اجرایی شدن آن که در آن برنامه‌ریزی‌ها بر اساس استعداد و ظرفیت هر شهرستان و منطقه صورت می‌گیرد، روند رشد و توسعه استان در حوزه‌های مختلف شتاب بیشتری به خود می‌گیرد.

منبع : خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام استانداری آذربایجان غربی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ