۱۰۰ درصد تعهد اشتغال در بخش کشاورزی استان قزوین محقق شد

معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار از ابتدای امسال تاکنون هفت هزار و ۷۲ شغل در بخش کشاورزی استان ایجاد شده است.

حمید رضا تبسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با ایجاد هفت هزار و ۷۲ اشتغال ثبت شده در سامانه استانی هفت سنگان ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال استان در بخش کشاورزی محقق شده است.
وی افزود: در سال جاری میزان اشتغال پیش بینی شده در بخش کشاورزی ۴۰۰۰ نفر بوده است که تاکنون بیش از ۱۰۱ درصد محقق و تمام شهرستانها به تعهدات اشتغال خود عمل کرده اند.
تبسمی ایجاد اشتغال و درآمد زایی را از مهمترین مولفه های توسعه بخش کشاورزی برشمرد و گفت : دشت زرخیز قزوین ظرفیت مستعدی برای تولید محصولات کشاورزی و اشتغالزایی را دارد که باید از این پتانسیل به نحو مطلوب استفاده شود.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه بیشترین اشتغال ایجاد شده در بخش دام و طیور و آبیاری تحت فشار بوده افزود: با توجه به اینکه اعطای تسهیلات در بخش کشاورزی نقش بسزایی در کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال دارد بخش قابل توجهی از اشتغال ایجاد شده و تثبیت اشتغال با اعطای تسهیلات رونق تولید، تسهیلات حمایت ازتوسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری، تسهیلات صندوق توسعه ملی، تسهیلات فراگیر و مشاغل خانگی ایجاد شده است.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جهاد کشاورزی اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ