کمبود ۷۰ معلم در مقطع آموزش ابتدایی در آموزش و پرورش بردسکن

۱ نظر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: "هر چند امسال ۴۵ فرهنگی به فرهنگیان کمبود ۷۰ معلم ابتدایی در بردسکناین شهرستان اضافه شده است اما ۱۰۵ نفر از همکاران نیز بازنشسته شده اند و با کمبود ۷۰ معلم در مقطع آموزش ابتدایی مواجه هستیم".

غلامحسین غفوری که در جلسه شورای اداری بردسکن سخن می گفت، در بخش دیگری از سخنانش به رفت و آمد سرویس های بدون مجوز در این شهر پرداخت و از مسئولان نیروی انتظامی خواست: از رفت و آمد این وسایل نقلیه که بدون مجوز و ثبت نام در سامانه مربوطه اقدام به جابجایی دانش آموزان می کنند جلوگیری نمایند.
غفوری از دستگاههای خدماتی نیز خواست: با توجه به مشکلات مالی کمک کنند مدارس با قطع آب، برق، گاز و تلفن مواجه نشوند.
وی اظهار داشت: سرانه هر دانش آموز در طول سال ۲۰ هزار ریال است که بسیار ناچیز است بنابراین همه دستگاهها و اولیای مدارس و دانش آموزان و خیران باید کمک کنند تا دانش آموزان بتوانند به راحتی تحصیل کنند.
بردسکن در ۲۷۳ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

 

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای کمبود ۷۰ معلم در مقطع آموزش ابتدایی در آموزش و پرورش بردسکن

  • س
    سارا
    ۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۴۲
    خب کمبودا روازهمونایی که تومصاحبه ردشدن جبران کنن بلاخره اونا توآزمون کتبی نمره قبولی روکسب کردن ولی بخاطرظرفیت محدودبعدمصاحبه ردشدن

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ