کمبود معلم در آموزش‌وپرورش بروجرد

ایسنا/لرستان مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: مهم‌ترین مشکل آموزش‌وپرورش بروجرد کمبود نیروی انسانی، منابع مالی و فضای آموزشی است.

نریمان سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هرچه در آموزش‌وپرورش هزینه می‌شود سرمایه‌گذاری بوده و برای پیشرفت و ترقی یک جامعه بسیار لازم و ضروری است و اسراف محسوب نمی‌شود.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل آموزش‌وپرورش بروجرد کمبود نیروی انسانی، منابع مالی و فضای آموزشی است و باید تلاش کنیم با رایزنی و همکاری سایر ارگان‌ها مشکلات آموزش‌وپرورش را تا حد امکان مرتفع سازیم.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد خاطرنشان کرد: آموزش‌وپرورش زمینه‌ساز رشد فکری و اخلاقی انسان‌های یک جامعه پویا است.

سبحانی‌نیا اضافه کرد: اهمیت آموزش‌وپرورش در دنیای امروز به حدی است که بسیاری از جامعه شناسان آن را مهم‌ترین نهاد در ساخت یک جامعه موفق می‌دانند.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین و تاکید بر اجرای این سند با همکاری سایر ارگان‌ها، گفت: وظیفه آموزش‌وپرورش در جامعه شناخت و حل نیازهای فکری جوانان است.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد بیان کرد: تعلیم و تزکیه نفس و آموزش مهارت‌های زندگی به نسل‌های آینده از مهم‌ترین وظایف معلمان است.

سبحانی‌نیا با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با دانشگاه آیت‌الله بروجردی و استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و نخبگان فرهنگی و اساتید دانشگاه‌ها، افزود: با توجه به اینکه جایگاه فعلی کنکور و معدل نهایی در شان شهر استعدادهای درخشان نیست، لذا با ایجاد یک کمیته پیشرفت تحصیلی و اتاق فکر اعم از نخبگان، فرهنگیان و اساتید دانشگاه جهت ارتقای کیفی آموزش حداکثر تلاش و کوشش را انجام خواهیم داد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده صفحه استخدام لحظه به لحظه آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ